free download 78 travel guides written by experts

TBWA castiga aurul la Euro Effie Awards

pentru campania Nissan Qashqai

Juriul de la Euro Effie a acordat una dintre cele două medalii de aur campaniei Nissan Qashqai, creată de către birourile TBWA din Londra şi Paris, împreună cu TBWA\G1.
TBWA ia aurul la EURO EFFIE 2008, pentru campania NISSAN QASHQAI, în cadrul unei ceremonii oficiale ce a avut loc la Bruxelles. Această distincţie vine ca o confirmare a creativităţii şi rezultatelor excepţionale ale campaniei derulate de birourile din Londra şi din Paris ale TBWA, în colaborare cu TBWA\G1.

„Câştigarea aurului la Euro Effie este o recunoaştere a unui efort fantastic, atât pentru Nissan, cât şi pentru echipele de creaţie implicate în campanie”, spune Perry Valkenburg, Preşedintele TBWA Europe şi COO TBWA International. “Este dovada că excelenţa în creaţie duce şi la rezultate excelente. Şi aşa ne place într-adevăr să facem business”.

TBWA are o istorie impresionantă în competiţiile internaţionale. Colaborarea dintre TBWA şi 180 Amsterdam a fost de asemenea premiată cu un EURO EFFIE de aur anul trecut, pentru campania adidas +10, derulată în timpul Cupei Mondiale FIFA 2006.

Premiile Effie sunt acordate pentru cele mai mari realizări din domeniul marketingului comunicaţional: idei care funcţionează. Reţeaua TBWA a primit cele mai multe distincţii Effie dintre toate reţelele de advertising din lume. Din 1980 şi până în prezent au fost acordate doar 32 de distincţii Grand Effie. TBWA este deţinătorul a 12 dintre ele.

Paris/Londra, 19.09.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *