Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tassimo. Lansarea in Romania

Din această toamnă, pe piaţa românească este disponibil noul sistem de preparare a cafelei – Tassimo. Tassimo este primul sistem inteligent de pe piaţă, operat printr-o atingere de buton şi a apărut ca urmare a colaborării dintre Kraft Foods şi Bosch Electrocasnice. Acesta imbină cea mai nouă tehnologie Bosch cu cea mai înaltă calitate a cafelei Jacobs Krönung şi cu gustul fin al ciocolatei Milka.

Produsul Tassimo este cea mai importantă lansare a grupei de electrocasnice mici, Bosch, în 2011 şi în cadrul categoriei de cafea la Kraft Foods România.

Pentru a susţine această lansare, Kraft Foods România şi Cohn&Jansen JWT au decis că soluţia optimă stă într-o definire exactă a teritoriului printr-o campanie în doi paşi care să prezinte produsul de la general la detaliat.

Prima etapă

În prima fază a lansării aparatului de cafea Tassimo si a specialităţilor delicioase de cafea Jacobs Krönung, Cohn&Jansen JWT a urmarit compunerea imaginii din cele două atribute complementare ce reies chiar din natura produsului: simplitatea şi inteligenţa sistemului şi diversitatea băuturilor ce pot fi preparate. Astfel, popularitatea brandului Jacobs Krönung a creat contextul pentru definirea mesajului Tassimo.

Mesajul

Odată ce terenul a fost pregătit şi publicul a intrat în contact cu produsul, s-a trecut la declararea diferenţiatorului şi poziţionarea propriu-zisă: primul şi singurul aparat de cafea care ştie să citească.

Tassimo are nevoie de o singură atingere de buton pentru a oferi o cafea perfectă de fiecare dată, controlând reţeta cu ajutorul codului de bare înscris pe fiecare T-DISC.

Campania

Spoturile TV, advertorialele şi inserţiile consecutive au rolul de a construi notorietatea produsului, comunicând varietatea specialităţilor şi de a defini teritoriul prin sloganul ‘O atingere de buton’.

Simplitatea folosirii a putut fi exersată în lifturile din clădirile de birouri şi în magazine.

Experienţa şi popularitatea mărcii de cafea au fost traduse în presă şi online:
“În presă a luat naştere un mini-newspaper Tassimo. Aceasta pentru ca brandul a venit cu multe noutăţi şi informaţii despre prepararea specialităţilor de cafea Jacobs Krönung şi ciocolata caldă Milka.” spune Felicia Stoica, Copywriter Cohn&Jansen JWT.

“Chiar dacă pe piaţă sunt deja prezenţi câţiva jucatori, potenţialul acestei categorii nu a fost încă pe deplin valorificat. Prioritatea noastră constă în construirea cât mai rapidă a acestui segment în România, pentru ca un număr cât mai mare de consumatori români să se poată bucura de savuroasele cafele Jacobs şi de cea mai fină ciocolată caldă Milka, printr-o singură atingere de buton,” a spus Andreea Bogdan, Brand Manager R&G and Soluble de la Kraft Foods România.

Ehipa Cohn&Jansen JWT a fost formată din Ana-Maria Olaru – Strategic Planner, Felicia Stoica – Copywriter, Viorela Turcu – Copywriter, Liviu Avasiloiei – Art Director, Cristina Jansen – Partner & Group Account Director, Andrei Cohn Partner & Creative Director, Emilian Stănescu – Flash Programmer, Dan Seciu – Senior Programmer, Loredan Buta – Online Project Manager, Mihai Gheorghe – DTP şi Ilinca Dumitrescu – A/V Production Director.

Din partea Kraft Foods România au participat la realizarea campaniei Anca Mitoşeru – Marketing Assistant şi Andreea Bogdan – Brand Manager Coffee.

Despre Cohnandjansen JWT

Cohnandjansen JWT este afiliata reţelei globale JWT, un nume de referinţă în industria de publicitate, aflată în momentul de faţă pe locul 4 în topul celor mai mari reţele mondiale.

JWT a fost una dintre primele agenţii de publicitate full-service (in 1864), prima reţea internaţională (în 1899), prima agenţie care a realizat un testimonial (cu Regina României pentru crema Ponds, în 1924) şi mai apoi, realizatoarea primului spot tv din lume (1939); de asemenea, JWT a pus bazele planning-ului, în 1968.

Despre Kraft Foods

Kraft Foods Inc. (NYSE: KFT) o adevărată forţă la nivel global în categoria de snaks-uri deţine un portofoliu inegalabil de mărci pe care oamenii le îndrăgesc. Kraft Foods comercializează cu succes produse delicioase precum biscuiţi, dulciuri, băuturi, brânzeturi, mezeluri şi semipreparate în aproximativ 170 de ţări. Compania a înregistrat în 2010 venituri de 49,2 miliarde de dolari. 12 dintre mărcile simbol ale companiei – Cadbury, Jacobs, Kraft, LU, Maxwell House, Milka, Nabisco, Oreo, Oscar Mayer, Philadelphia, Tang şi Trident – generează venituri de peste 1 miliard de dolari anual.

Pe 4 august 2011, Kraft Foods şi-a anunţat intenţia de a se divizia şi de a crea două companii independente pe acţiuni: o companie globală de snacks, cu creştere semnificativă şi o companie de produse de băcănie, în America de Nord, cu marjă de profit ridicată. Finalizarea tranzacţiei va dura cel puţin 12 luni, timp în care se vor anunţa planurile referitoare la structură, management, guvernanţă şi alte aspecte.

Lider în inovaţie, marketing, sănătate & wellness şi dezvoltare durabilă, Kraft Foods este cotat la Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor’s 500, Dow Jones Sustainability Index şi Ethibel Sustainability Index.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm vizitaţi www.kraftfoodscompany.com şi www.facebook.com/kraftfoodscorporate.

Kraft Foods România

Kraft Foods este prezentă pe piaţa din România începând cu anul 1994. Mărcile Kraft Foods din România sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, Tuc, Belvita. Conform studiului de piaţă MEMRB, Kraft Foods deţine poziţia numărul 1 pe piaţa de cafea, ciocolată şi biscuiţi, în România. Pentru mai multe detalii accesaţi //www.kraftfoodscompany.com/ro/ro/home/index.aspx.

BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH

BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH este un concern german fondat în anul 1967 ca joint venture al societăţilor Robert Bosch GmbH din Stuttgart şi Siemens AG din Berlin şi München. Concernul BSH oferă o gamă largă de produse electrocasnice mari şi mici, precum şi soluţii tehnice. În ultimii 11 ani grupul BSH a cunoscut o creştere spectaculoasă, de la cele 13 locaţii de producţie în 3 ţări dezvoltându-se la 41 fabrici în 13 ţări din Europa, SUA, America Latină şi Asia. Operând o extinsă reţea internaţională de distribuţie şi service, concernul cuprinde astăzi peste 73 de societăţi în peste 46 ţări, cu circa 43 000 angajaţi şi este lider de piaţă în Europa şi al treilea în toată lumea. Sediul central al concernului se află la München.

BSH Electrocasnice

BSH Electrocasnice srl, filiala din România a societăţii BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH, a fost infiinţată în 1999 şi are ca obiect principal de activitate importul şi distribuţia în România a aparatelor electrocasnice sub numele de marcă Bosch şi Siemens, precum şi asigurarea serviciilor after-sales în garanţie şi post-garanţie pentru aparate electrocasnice. Gama de produse oferite include frigidere, combine frigorifice, maşini de gătit, de spălat rufe şi uscătoare, maşini de spălat vase, aspiratoare, roboţi de bucătărie, cafetiere şi multe alte aparate electrice de uz casnic, care au reuşit într-un timp scurt să se impună prin calitate, fiabilitate şi utilizarea celor mai noi tehnologii în domeniu.

Pentru mai multe informaţii, accesaţi site-ul www.bosch-home.ro.

Bucuresti, 15.12.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.