Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Targul National Imobiliar – TNI

Editia 4-6 octombrie 2013 in cifre concrete

A XVIII-a editie a Targului National Imobiliar-TNI tocmai s-a incheiat, fiind un real succes. Expozantii au programul incarcat de vizionari stabilite pentru cel putin trei saptamani dupa targ, iar vizitatorii s-au declarat incantati de preturile mult mai accesibile, cele mai cautate oferte in cadrul targului fiind apartamentele de 2 camere, 3 camere si vilele la pret de apartament.

“In calitate de organizatori ai evenimentului, ne declaram multumiti de prezenta expozantilor nostri, ce au creat oferte speciale in perioada targului pentru a face fata concurentei directe. Din punct de vedere organizatoric, evenimentul a decurs foarte bine si a reunit companiile care activeaza cu profesionalism in piata de real estate din Romania. Daca ar fi sa realizam profilul expozantului TNI, acesta ar cuprinde urmatoarele trasaturi definitorii: reputatie, seriozitate, flexibilitate, open-minded si competitivitate.

INFORMATII EXPOZITIE:

  • Suprafata expozitiei: 2.200 mp
  • Numar expozanti : 85 companii
  • Numar agentii imobiliare: 10
  • Numar dezvoltatori : 71
  • Numar institutii financiare: 4

INFORMATII VIZITATORI:

  • Numar vizitatori in expozitie: 4.920 (contorizati dupa biletele vandute la intrare)
  • Numar vizitatori pe site-ul evenimentului in saptamana expozitiei: 18.492
  • Numar pagini accesate pe site-ul evenimentului in saptamana evenimentului : 110.952

“Evenimentul TNI a fost creat de BDOBC Business Center pentru a raspunde nevoii pietei de a aduce intr-un singur loc cererea si oferta imobiliara. Editie dupa editie Targul National Imobiliar TNI si-a dovedit eficienta in calitate de platforma interactiva pentru jucatorii segmentului imobiliar, contribuind activ la dezvoltarea si revigorarea pietei de real estate.

Semne clare ale maturizarii pietei imobiliare s-au simtit in cadrul editiei TNI de toamna ce tocmai s-a incheiat prin prezenta unui numar mare de ansambluri noi in premiera la TNI si finalizarea unor constructii de amploare incepute cu ani in urma, imobilele fiind scoase acum la vanzare la preturi accesibile. In plus interesul publicului larg pentru segmentul imobiliar a crescut semnificativ in ultima perioada, concretizandu-se in cadrul editiei TNI din 4-6 octombrie cu numar mare de potentiali clienti calificati ce au asteptat chiar la coada pentru a discuta cu firmele prezente in cadrul evenimentului.

In calitate de organizatori ai celui mai important eveniment imobiliar din Romania suntem bucurosi sa anuntam editiile Targului National Imobiliar TNI din anul urmator: 9-11 MAI si 26-28 SEPTEMBRIE 2014- Palatul Parlamentului, Sala Unirea. TNI va sustine si in 2014 companiile ce activeaza in sectorul imobiliar, creand un cadrul ideal pentru: brand awareness, pozitionare, lansari de produse si servicii, generare de vanzari, marire a bazei de date cu potentiali clienti, analizare a competitiei si networking.” (Cristina Bercea- PR Manager al Targului National Imobiliar TNI)

Pentru ca parerea expozantilor conteaza cel mai mult, Alina Necula- Head of Marketing and Sales Adama ne-a marturisit ca „T.N.I.-ul a reprezentat pentru Adama oportunitatea de a intra in contact direct cu potentiali clienti calificati, aflati in cautarea unei locuinte in perioada imediat urmatoare. Principala noutate de la standul Adama au fost cele doua proiecte recente finalizate in Titan – Edenia Titan și Evocasa Optima 2, precum și pachetele speciale pe care le-am gandit, prin care clientii pot beneficia, pe langa apartament, și de boxa, spatiu de parcare sau ambele bonusuri, incluse in pret. Ne-am bucurat sa vedem ca sunt multi clienti care ne cunosc deja produsele, iar acum se afla in punctul in care doresc sa și achizitioneze”.

Claudia Trandafirescu, reprezentant al ansamblului Baneasa 1 ne-a marturisit ca „acesta a fost cel mai bun targ din ultimii doi ani, fiind vizitat de persoane real interesate. Targul a reunit oferte atractive, iar clientii chiar au de unde sa aleaga.”

Cristian Modoalca, reprezentant New City Residence spune ca „in cadrul acestui targ imobiliar am adunat foarte multe contacte si chiar am realizat antecontracte in cadrul evenimentului. Pe scurt, Targul National Imobiliar TNI are o foarte buna mediatizare”.

Catalin Grigore, general manager Sudrezidential.RO:” Intreaga echipa de la Sudrezidential, Confort Urban si a celui mai nou venit in echipa- Vista Rezidential felicita echipa TNI pentru modul in care a fost organizat, marketat si promovat acest targ. Chiar si in conditiile in care accesul cel putin pentru duminica a fost restrictionat in zona Palatul Parlamentului, oamenii au vizitat evenimentul in numar foarte mare.”

Radu Teleman, director de marketing Militari Residence declara ca este „impresionat de aceasta editie a Targului National Imobiliar, fiind una din cele mai bune din ultima perioada. Am avut pana in ultimul moment al evenimentului oameni real interesati de o achizitie imobiliara la standul nostru.”

Giulio Angheloiu, reprezentat Premier Service este de parere ca” ziua de duminica a scris a noua fila in istoria imobiliarelor romanesti. Am postat doar cateva poze cu cozile formate la intrarea in Targul National Imobiliar. In conditiile in care perimetrul Casei Poporului era imprejmuit pentru maraton, toti oamenii trebuiau sa parcurga o distanta de aproximativ 2 km pe jos. Nu cred ca expozantii targului au fost nemultumiti de ceea ce au intalnit: vizitatori mai mult decat calificati, clienti de toate varstele, cu credit Prima Casa, cu bani cash sau cu credite imobiliare. Daca vreun expozant de la targul acesta spune ca este nemultumim, inseamna ca problema este in curtea lui.”

Razvan Munten, reprezentat IMOPEDIA declara ca “ Targul National Imobiliar TNI a demonstrat si anul acesta ca ramane cea mai importanta manifestare in domeniul imobiliar ce in plus faciliteaza si relatiile Business-to-Business.Portalul Imopedia este de foarte multi ani partenerul TNI si un mijloc foarte bun de promovare, atat pentru dezvoltatorii imobiliari cat si pentru agentii.”

Pentru a afla lista completa a participantilor, cele mai atractive oferte prezentate, poze si inregistrari video de la acest eveniment, dar si programul urmatoarelor editii TNI, va invitam sa accesati pagina de internet a Targului National Imobiliar (TNI): www.targimobiliar.eu.

Organizator: BDOBC Business Center

Parteneri : IMOPEDIA.ro, Romania Green Building Council, Asociatia Imobiliara Romana, Asociatia Romana a Antreprenorilor de Constructii, Asociatia Auditorilor Energetici pentru Cladiri din Romania;

Sponsori: Apulum 94, Mervani Invest si RED House;

Parteneri media: Curierul National, Casa Lux; Locuinta Mea; Casa de vacanta; Practic-Idei pentru casa, gradina si apartament, Oferte Speciale; Business Adviser; Business Point; Confort; Magazinuldecase.ro; DoingBusiness.ro; Ziare.com; Business 24; Casesigradini.ro ;Ro-imobile.ro; Buzzu.ro; Rezidential.net; Anuntul.ro; TopEstate.ro; Efin.ro; Grandimobiliar.ro; MyBucharestGuide.ro etc.

Bucuresti, 08.10.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.