Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Târgul de Cafea și Ceai Auchan, ajuns la cea de-a X-a ediție, reunește peste 300 de articole în magazine și online

Târgul de Cafea și Ceai Auchan

Până pe 8 februarie, hipermarketurile Auchan găzduiesc cea de-a zecea ediție a Târgului de Cafea și Ceai. Evenimentul a devenit deja unul tradițional și un punct de referință mult așteptat de iubitorii acestor produse. Anul acesta, oferta include peste 300 de articole, printre care numeroase sortimente și arome noi.

De asemenea, vor exista și o mulțime de premii puse la dispoziție de Auchan, de la aparate de cafea și până la vouchere de cumpărături. Întreaga ofertă este disponibilă și pe auchan.ro, unde clienții pot opta pentru livrare la domiciliu ori pentru ridicarea comenzii din cel mai apropiat magazin Auchan.

Târgul de Cafea și Ceai Auchan

Ediția de anul acesta a târgului aduce o mulțime de noutăți pentru iubitorii de cafea și de ceai. În zona special marcată, consumatorii vor putea găsi peste 200 de articole din toate tipurile de cafea – măcinată, boabe, capsule și instant, dar și produse exclusive și mărci naționale, precum și o varietate de ceaiuri.

Evenimentul reunește atât produsele vedetă, ce nu trebuie să lipsească din casă, precum și o serie de articole trend-setters, respectiv noile apariții pe piață, toate la prețuri speciale pentru această ocazie. De exemplu, gamele Legal, Evolet, Foodness și Tet se vor număra printre noutățile din acest an care reprezintă anul acesta 25% din gamă.

„Am ajuns deja la cea de-a X-a ediție a Târgului de Cafea și Ceai Auchan, un eveniment emblematic pentru noi, prin care oferim clienților cea mai bună selecție a acestor produse. Am reușit să punem la dispoziție o ofertă inedită și în acest an și să realizăm, ca de fiecare dată, un mix între mărcile consacrate și o serie de noutăți, care, cu siguranță, vor mulțumi toate gusturile. Asistăm la o creștere a preferințelor pentru cafeaua preparată acasă, iar târgul reprezintă un prilej minunat de a descoperi noi arome și gusturi”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România.

Capsulele de cafea și cafeaua cu arome, din ce în ce mai căutate

În ultima perioadă, s-a înregistrat o creștere de aproximativ 30% a preferinței consumatorilor pentru capsulele de cafea, fapt datorat și timpului mai mare petrecut acasă, iar cei care trec pragul Târgului de Cafea și de Ceai Auchan vor putea alege din peste 60 de sortimente din această categorie. Totodată, și cafeaua boabe rămâne în tendințe, cu o creștere de 15% pe acest segment. În ceea ce privește cantitățile cel mai des achiziționate, pe segmentul de cafea boabe, cea mai mare pondere în vânzare o înregistrează pachetele de 1 kg (60%) și cele de 500 grame (30%).

Un alt sortiment popular este reprezentat de cafeaua cu arome, care a înregistrat o creștere de peste 40% față de anul trecut, iar la târgul organizat de Auchan în acest an consumatorii pot descoperi și arome noi, precum cea de tiramisu.

Potrivit companiei, mărcile internaționale de cafea se mențin în continuare în topul preferințelor consumatorilor, însă retailerul remarcă și o creștere semnificativă în volumul de produse marcă proprie comercializate, de peste 20%. Cea mai mare creștere a produselor marcă proprie a fost generată, în 2021, de segmentul de capsule (+72% creștere cantitativă). În cadrul târgului din acest an, peste 12% din gamă este reprezentată de articole marcă proprie.

În ceea ce privește gama de ceai, aceasta cuprinde atât articole tradiționale, cât și o serie de produse speciale precum ceaiuri funcționale, eco și capsule de ceai.

De asemenea, românii optează din ce în ce mai des și pentru produse bio, alegând cu precădere produsele premium din această categorie, care a crescut atât ca volum, cât și ca valoare, cu peste 7% în 2021 comparativ cu 2020. De altfel, din oferta totală prezentă la târg, aproximativ 8% dintre produse sunt bio și ecologice, inclusiv produse marcă proprie Auchan, prin care compania își continuă demersurile de încurajare a unei alimentații sănătoase.

Cu ocazia târgului, Auchan a pregătit și o campanie educativă ce va rula în magazine, menită să introducă consumatorii în tainele cafelei și ale ceaiului. Astfel, clienții vor putea afla de la un barista ce reprezintă notele de gust prezentate pe fiecare ambalaj de cafea, de la intensitate și gradul de prăjire, până la notele florale și cum pot alege cafeaua în funcție de modalitatea de preparare de acasă, dar și idei de rețete.

Totodată, participanții la târg vor putea beneficia de nenumăratele premii puse la dispoziție, având șansa de a câștiga aparate de cafea sau vouchere de cumpărături.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.