free download 78 travel guides written by experts

Sute de mii de romani au ales „Stirile Kanal D” ca prima sursa de informatie

Marti, 22 august, “Stirile Kanal D” de la ora 12:00, prezentate de Silvia Ionita din noul platou lansat cu o seara in urma, conceput la cele mai inalte standard tehnice, a pozitionat postul TV pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe publicul Comercial. De asemenea, pe tronsonul orar in care au fost difuzat grupajul informativ de Stiri, Kanal D s-a clasat pe locul doi pe celelalte doua segmente de piata monitorizate, National si All Urban.

echipa Stirile Kanal D

Ieri, in intervalul 12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 1,4% rating si 13,6% cota de piata, in randul publicului de la orase cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 1,7% rating si 11,0% cota de piata, pe targetul National, si 1,6% rating si 11,1% cota de piata, pe targetul All Urban. O medie de peste 300.000 de romani au urmarit ieri “Stirile Kanal D” de pranz, in intervalul orar mai sus mentionat.

Target Comercial

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1,413,664
 Pro TV1,110,249
 Romania TV1,09,244
STIRILE KANAL D  12:00Antena 10,98,842
12:00-13:00Antena Stars0,88,038

Source: Kantar Media Romania
Date: 22.08.2017

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Romania TV1,811,3324
 Kanal D1,711,0314
 Pro TV1,710,4299
STIRILE KANAL D  12:00Antena 11,06,5185
12:00-13:00Antena Stars0,85,0144

Source: Kantar Media Romania
Date: 22.08.2017

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Romania TV2,013,5190
 Kanal D1,611,1157
 Pro TV1,49,5133
STIRILE KANAL D  12:00Antena 10,96,288
12:00-13:00Antena Stars0,85,273

Source: Kantar Media Romania
Date: 22.08.2017

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *