Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Superfood Company: Piața de puericultură mică atinge pragul de 16 milioane euro în 2018

Superfood logo

Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, apreciază că segmentul de puericultură mică a atins pragul de 7,5 milioane de euro, la sfârșitul primului semestru din 2018 și va ajunge la valoarea de 16 milioane euro până la finalul anului. Raportat la aceeași perioadă a anului trecut, această nișă de piață a înregistrat o creștere de circa 7%, potrivit datelor companiei. La finalul anului 2017, valoarea pieței de puericultură mică se ridica la aproximativ 15 milioane de euro, având 25 de jucători activi, iar Superfood Company se regăsește între primii trei, din punct de vedere al cotei de piață.

Superfood logo

“Creșterea pieței de puericultură mică este influențată de majorarea consumului pe plan local, care va continua și în următoarea perioadă, conform estimărilor noastre. Superfood a avut o evoluție foarte bună pe acest segment, în primul semestru al anului, Baby Nova fiind marca cea mai bine vândută, atât pe segmentul de puericultură mică, cât și la nivelul întregului portofoliu. Nișa produselor de îngrijire a copiilor mici traversează o perioadă bună, stabilă, dar rămâne supusă provocărilor. Dintre cele 25 de companii care activează în acest sector, 80% din cota de piață este reprezentată de primii șapte jucători”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.

Potrivit reprezentanților companiei, în afară de creșterea consumului, un alt factor care a influențat piața de puericultură mică este și interesul din ce în ce mai ridicat al proaspeților părinți, în ceea ce privește alegerea unor produse de calitate tot mai bună.
În categoria de puericultură mică, care cuprinde o varietate de suzete, biberoane, tetine şi accesorii, de la periuțe de dinți, la aspiratoare nazale, geluri gingivale, seturi de veselă, articole care oferă siguranță copilului în casă etc., Superfood are în portofoliu mărcile Baby Nova, Nuby, Dentistar, Bibi, Dreambaby și Baby Works. Prin aceste mărci, Superfood Company deține aproape 20% din piață. Principalele mărci concurente ale Superfood, pe segmentul de puericultură mică sunt: Avent, Primii Pași, Chicco, Nuk, U-Grow și Tommy Tippee.

“Am observat atât din creșterea vânzărilor pentru mărcile din categoria de puericultură mică, dar și din discuțiile cu clienții noștri la târgurile de profil, că românii acordă mai multă atenție și implicit se informează mai mult înainte de a achiziționa un produs util și sigur pentru copilul lor. Noi încurajăm această tendință, dar credem că este necesar un efort concertat al principalilor jucători din piață, pentru ca informarea să fie completă și corectă”, a adăugat Daniel Dărăban.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.