free download 78 travel guides written by experts

Superfanii Star Wars #GoRogue dezvăluie o nouă linie de jucării

A fost lansată o serie de scurt-metraje de animație stop-motion care prezintă primele jucăriile inspirate din “Rogue One: A Star Wars Story” pentru a celebra conținutul creat de fani, creativitatea și talentul lor narativ

O echipă de superfani Star Wars a dezvăluit noua linie mult așteptată de jucării inspirate din filmul “Rogue One: A Star Wars Story” cu ajutorul unei serii de scurt-metraje animate realizate de fani și lansate pe canalul YouTube Star Wars https://www.youtube.com/watch?v=UxRdre7Mjkw. La finalul unui concurs realizat în colaborare cu rețeaua de creație Tongal, s-a decis formarea unei echipe pentru a compune, regiza și produce scurt-metrajele originale stop-motion realizate de fani care au ca protagoniști jucării cheie din noua linie lansată cu scopul de a iniția un dialog social global cu hashtag-ul #GoRogue.


“Aceste scurt-metraje create de fani sunt un omagiu adus conținutului incredibil pe care îl postează comunitatea Star Wars online în fiecare zi,” a declarat Jimmy Pitaro, Președinte, Disney Consumer Products and Interactive Media. “Campania Go Rogue a fost concepută având fanii Star Wars în minte – ne-am dorit ca ei să fie în prima linie și în centrul perioadei premergătoare ‘Rogue One’ imaginându-și și creând propriile povești Rogue.”


Oricând apar noutăți despre Star Wars, numeroși fani din întreaga lume reacționează împărtășind videoclipuri online. Conform unui nou studiu1, fanii au postat peste 838.000 de materiale cu conținut referitor la Star Wars pe YouTube doar în ultimul an, ceea ce înseamnă peste 2.296 de materiale pe zi și aproape 96 pe oră. Conținutul generat de fanii Star Wars este și extrem de popular, colectând peste 16.3 miliarde de vizualizări în ultimul an – care se poate traduce prin faptul că întreaga populație a lumii a vizualizat cel puțin două videoclipuri create de fani.


“Am fost fan Star Wars întreaga viață, iar acesta este un proiect la care am visat mereu,” spune James DeJulio, co-fondator Tongal. “A fost incredibil să văd cum Star Wars a fost o sursă de inspirație pentru foarte mulți membri ai comunității noastre de creație, fie în sensul că au conceput propriile povești Star Wars, fie au pus în scenă secvențe utilizând jucării Star Wars acasă împreună cu copiii lor. Sunt foarte entuziasmat să arătăm această ‘poveste Rogue’ lumii întregi și să celebrăm în același timp primul film independent Star Wars și noi personaje și imaginația pe care o inspiră în universul Star Wars.”

Scurt-metrajele create de fani care prezintă noua linie de jucării “Rogue One” se lansează în premieră pe canalul YouTube Star Wars https://www.youtube.com/watch?v=UxRdre7Mjkw, și noi episoade vor fi puse la dispoziție pe parcursul întregii luni septembrie. Echipa a fost condusă de James Dejulio din cadrul Tongal, iar seria a fost scrisă de Kevin Ulrich și adusă la viață de animatorii stop-motion Dan MacKenzie și Tucker Barrie. Poveștile prezintă aventurile jucăriilor “Rogue One” realizate de Hasbro, LEGO, FUNKO, JAKKS Pacific, Mattel și Disney Store pe măsură ce acestea încearcă să găsească instrucțiunile de asamblare a setului LEGO Star Wars Death Star care a fost rătăcit de Imperiu.

Despre Lucasfilm Ltd.

Lucasfilm Ltd., o filială deținută integral de The Walt Disney Company, este lider global în producția de film, programe de televiziune și digitale de divertisment. În afară de producția de filme de lung metraj și programe de televiziune, activitățile companiei includ efecte vizuale și audio post-producție, animație digitală de ultimă generație, software de divertisment interactiv și managementul activităților comerciale globale a bunurilor sale de divertisment incluzând francizele legendare STAR WARS și INDIANA JONES. Lucasfilm Ltd. își are sediul în California de nord.

Despre Disney Consumer Products and Interactive Media

Disney Consumer Products and Interactive Media (DCPI) este segmentul de business din cadrul The Walt Disney Company (NYSE:DIS) care dă viață poveștilor și personajelor Disney prin produse fizice inovatoare și captivante și experiențe digitale la nivelul a peste 100 de categorii, de la jucării și articole vestimentare, la aplicații, cărți și jocuri de consolă. DCPI cuprinde două linii de activitate principale: Disney Consumer Products (DCP) și Disney Interactive (DI). Segmentul comun găzduiește o echipă de talie mondială de dezvoltatori de aplicații și jocuri, experți în acordarea licențelor și retail, o afacere de retail de top (Disney Store), artiști și scenariști și tehnicieni care inspiră imaginația oamenilor din întreaga lume.

Despre “Rogue One: A Star Wars story”

Lucasfilm ne aduce primul film independent din seria Star Wars, “Rogue One: A Star Wars Story”, o nouă aventură epică. Într-o vreme a conflictelor, un grup de eroi neobișnuiți își unesc forțele într-o misiune pentru a fura planurile care duc către Death Star (Steaua morții), arma supremă de distrugere a Imperiului. Acest eveniment cheie din cronologia Star Wars aduce laolaltă oameni obișnuiți care aleg să facă lucruri extraordinare și, astfel, să facă parte din ceva ce este mai presus decât ei. 
 
“Rogue One: A Star Wars Story” este regizat de Gareth Edwards și îi are ca protagoniști pe Felicity Jones, Diego Luna, Ben Mendelsohn, Donnie Yen, Mads Mikkelsen, Alan Tudyk, Riz Ahmed, cu Jiang Wen și Forest Whitaker. Kathleen Kennedy, Allison Shearmur și Simon Emanuel sunt producători, iar John Knoll și Jason McGatlin au calitatea de producători executivi. “Rogue One: A Star Wars Story” se lansează în cinematografele din SUA pe 16 decembrie 2016.     

1 Raportul ZEFR privind conținutul online, august 2016.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *