Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sunimprof Rottaprint devine Rottaprint și are o nouă identitate vizuală

Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint

Sunimprof Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, devine Rottaprint și are o nouă identitate vizuală, în urma unui proces integrat de rebranding. Investiția în crearea și implementarea noi strategii de brand a companiei s-a ridicat la 40.000 euro.

Potrivit reprezentanților companiei, principalul obiectiv al procesului de rebranding a fost crearea unei imagini de brand unice pe toate piețele pe care activează. Până în prezent, în Ungaria și Germania compania era cunoscută sub numele de Sunimprof, iar în România ca Sunimprof Rottaprint.

„În primul rând, ne-am dorit să avem o imagine consecventă în toate țările în care suntem prezenți și să avem o comunicare de brand unitară. Am optat pentru o variantă mai simplă și mai ușor de reținut pentru clienții și partenerii noștri. Mai mult decât atât, am urmărit ca noua identitate să reflecte în totalitate activitatea noastră și suntem convinși că acest lucru nu poate decât să ne întărească poziția de lider al pieței din România”, declară Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.

Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint
Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint

Numele de Rottaprint face parte din istoria companiei, iar simbolul din logo evocă procesul tehnologic al tipăririi, precum tiparul în rolă, activitate definitorie pentru companie. Astfel, R-ul stilizat din simbol cuprinde trei elemente: linia care reprezintă hârtia care intră în utilaj, cercul care este tamburul utilajului, iar semicercul care face trimitere la produsul finit.

De asemenea, procesul de rebranding a inclus și lansarea unei noi versiuni a site-ului companiei. Astfel, noul site www.rottaprint.com, conține informații la zi despre companie și serviciile pe care le oferă și va fi disponibil în patru limbi, pentru a putea ajunge mai ușor la cele mai importante piețe vizate de producătorul român.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.