Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SUN TZU – Strategii de marketing

12 PRINCIPII ESENTIALE PENTRU CASTIGAREA BATALIEI DE ATRAGERE A CLIENTILOR

Autori: GERALD A. MICHAELSON si STEVEN W. MICHAELSON

Brandbuilders – prima editura din Romania specializata in carte de marketing si advertising – semnaleaza ultima sa aparitie editoriala:
SUN TZU – STRATEGII DE MARKETING – 12 PRINCIPII ESENTIALE PENTRU CASTIGAREA BATALIEI DE ATRAGERE A CLIENTILOR

Autori: GERALD A. MICHAELSON si STEVEN W. MICHAELSON

Plecand de la celebra lucrare Arta razboiului scrisa de autorul antic Sun Tzu, Gerald A.Michaelson si Steven W. Michaelson, in lucrarea SUN TZU:STRATEGII DE MARKETING, adapteaza strategiile clasice de lupta special pentru marketerii din zilele noastre, reformuland ideile permanent valabile ca fiind “principiile razboiului de marketing”.

Fiecare principiu in parte este ilustrat prin aplicatii strategice si practice extrase din cele mai de succes campanii de marketing din intreaga lume. Aceste principii includ:
• Organizarea informatiilor: cum sa cunosti piata la fel de bine pe cat te cunosti pe tine;
• O pozitie sigura: cum sa ocupi o pozitie care sa nu poata fi depasita cu usurinta de concurentii tai;
• Elementul-surpriza: cum sa domini din punct de vedere psihologic si cum sa anihilezi initiativele concurentilor;
• Economia fortei: evalueaza cu exactitate unde iti folosesti resursele;
• Structura de comanda: un management bun declanseaza puterea resurselor umane;
• Simplitate: chiar si cele mai simple planuri sunt dificil de executat.

“O combinatie unica de intelepciune ancestrala si experienta practica.”
                 Carl Glass, Vicepresedinte, Departamentul  de Tranzactii Financiare, Varsity Brands, Inc.
“Simpla in aparenta, dar in realitate foarte puternica. Directorii vor descoperi conceptele de baza prin intermediul celor mai profunde lectii ce pot fi intalnite in literatura de specialitate.”
Kathleen Newton, Editor
Oregon Coast Newspaper

DESPRE AUTORI

GERALD A. MICHAELSON este director executiv, cariera sa fiind mentionata in topul Fortune 100. Si-a desfasurat activitatea in mai toate zonele ce tin de vanzari sau de marketing. Recunoscut ca fiind cel mai renumit cunoscator al operei lui Sun Tzu, el a transpus aceste sfaturi stravechi intr-o serie de carti – traduse pana acum in sapte limbi. Sustine seminarii despre Sun Tzu in China sau pentru oamenii de afaceri din intreaga lume.
STEVEN A. MICHAELSON are o pregatire semnificativa in domeniul marketingului si colaboreaza cu firme precum Procter & Gamble si Sara Lee.

Bucuresti, 5.03.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.