Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Summit-ul PRofesionistilor in PR

Laura Pascu
PR Manager
Mini Blue Communication

5 -7 Decembrie 2006
Teatrul de Opereta Ion Dacian
Bucuresti

Te PR-voc!
În ultimii ani, în România, a început să se vorbească despre «imagine» din ce în ce mai mult. Organizaţiile sunt preocupate din ce în ce mai mult de imaginea pe care o au în rândul clienţilor, investitorilor, autorităţilor etc., dar puţine ştiu cum să gestioneze aceasta imagine şi că acesta este domeniul de activitate al relaţiilor publice.

{viewonly=registered,special}Această situaţie ne-a făcut să ne gândim la un summit de relaţii publice, PR-ide(a), eveniment menit să popularizeze acest domeniu de activitate, care să ne invete,  care sa faca networkingul atat de necesar acestei meserii, care sa faca loc PR-ului in legislatia din Romania.

In 2005 a avut loc prima editie a Summit-ului de PR din Romania. Organizatorii, Mini Blue Communication si ARRP, au dorit sa aseze relatiile publice acolo unde le este locul, pentru a forma comunitatea de PR-isti, a pune in contact cererea si oferta actuale si potentiale din domeniu, pentru a crea o piata de desfacere reala pentru serviciile de relatii publice si nu in ultimul rand, pentru a inlatura confuzia, deja proverbiala, a PR-istului cu functionarul de la ghiseu care da relatii publicului.

Anul acesta ne reunim din nou cu ocazia celei de-a doua editie a Summit-ul PRrofesionistilor in PR. Ne-am propus inca o data ca principale obiective sa demonstram utilitatea Relatiilor Publice pentru organizatiile din Romania, creativitatea in PR, dar si sa aratam care sunt instrumentele necesare unui PR pentru o mai creativa si originala activitate.

Pe cine PRovoaca PR-ide(a)?
Desi acest eveniment autohton faciliteaza in primul rand intalnirea, intr-un cadru deschis, a profesionistilor de relatii publice cu scopul de a-si impartasi experienta acumulata in domeniu, target-ul PR-idea este unul mult mai larg. Asadar, invitam sa raspunda la PRovocare:

  • Agenţiile şi departamentele de relaţii publice din Bucureşti şi din ţară;
  • Clienţii agenţiilor de relaţii publice ;
  • Organizaţiile care vor să contracteze   o agenţie de relaţii publice;
  • Instituţiile statului, organizaţiile neguvernamentale;
  • Organizaţiile care nu cunosc înca beneficiile serviciilor de relaţii publice, dar care au auzit despre ele şi sunt interesate;
  • Firmele care se adresează PR-iştilor;

Studenţii facultăţilor de profil;

Ce se intampla la PR-ide(a)?
PR inseamna creativitate si rigoare, informatie corecta, dar si imaginatie. De aceea, conceptul manifestarii noastre, desi pleaca de la ideea de Summit, inseamna mai degraba 3 zile de intalniri, workshop-uri, conferinte, dezbateri si discutii libere, in cadrul Teatrului de Opereta Ion Dacian.
Participantii vor avea parte de un cadru mai putin conventional, intr-un spatiu dedicat artei, de intalnirea dintre business si creativitate, totul avand la baza ideea de utilitate si, mai ales, de informare corecta a clientilor si a publicului.

Continuand formula de anul trecut, summit-ul va cuprinde 3 sectiuni: Free, Soft si Hard. Sectiunea Free este destinata vizitatorilor, in care am conceput activitati de genul: lansare de carte sau a unui cod deontologic al profesionistilor in PR. Sectiunea Soft este dedicata conferintelor si workshop-urilor pe teme de PR care vor fi moderate de specialisti din departamente si firme de relatii publice. In sectiunea Hard vom dezbate incadrarea PR-ul in legislatia din Romania.

Ce am conceput pentru PR-ide(a)
Participantii la summit vor avea standuri de prezentare care sunt de fapt spatii deschise, delimitate de paravane din lemn si panza pictata

In holul Teatrului Ion Dacian va exista si un business meeting point reprezentat de o mini cafenea.

Organizatorii amenajeaza un centru de informare unde expozantii vor putea avea propriile materiale de prezentare. Participantii si vizitatorii vor primi mape si pliante de prezentare, vor putea consulta programul de workshop-uri si agenda lansarilor.

Si jurnalistii vor fi privilegiati. Prin asigurarea unui centru de presa, acestia vor dispune de calculatoare conectate la internet pentru a-si transmite stirile de la fata locului si a-si downloada fotografiile, precum si de o cabina telefonica pentu transmisiile radio.

Te asteptam sa raspunzi la Provocare!{/viewonly}
{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.