Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Succes pentru modelele BMW i – cote de piaţă record şi premii importante. Numărul unu în segmentul automobilelor electrice şi plug-in şi în România

bmw-i-and-bmw-iperfomance-models

BMW i3 a câştigat World Urban Car Award 2017 ● BMW – lider mondial în sisteme de propulsie alternativă în segmentul premium ● BMW i3 – cel mai de succes model electric din România, BMW X5 – cel mai de succes model plug-in hybrid din România

Bucureşti/München/New York. BMW i3 îşi continuă povestea de succes atât în clasamentele de vânzări, cât şi în diferitele competiţii majore. Recent, modelul electric BMW i3 (94 Ah) a fost desemnat câştigător al premiului World Urban Car 2017, decernat la Salonul Internaţional Auto de la New York.

BMW i3 vine cu concept dezvoltat din start pentru a oferi mobilitate exclusiv electrică în oraşe şi este primul câştigător al noii categorii pentru mobilitate urbană din cadrul renumitei competiţii World Car of the Year Award (WCOTY). Consiliul Director al competiţiei a lansat premiul ca recunoaştere a cerinţelor specifice mediului urban. Pe lângă disponibilitatea limitată a drumurilor şi spaţiilor de parcare, planurile de reducere a emisiilor generate de trafic oferă constructorilor auto provocări cărora le pot răspunde doar conceptele inovatoare de automobile. Vicepreşedinte al World Car, Mike Rutherford a apreciat modul în care BMW i3 a demonstrat că asemenea modele pot fi elegante şi atractive, dar şi plăcute la condus. Cu dimensiunile exterioare compacte şi motorul electric de 125 kW/170 CP, el a descris BMW i3 ca fiind „printre cele mai bune produse de pe piaţă ca raport calitate-preţ”.

bmw-i-and-bmw-iperfomance-models
Poziţie de lider global datorită tehnologiei eDrive a BMW i: cu modelele BMW i şi BMW iPerformance, BMW Group este cel mai de succes constructor de automobile cu sisteme de propulsie alternativă*

De când a fost lansat în urmă cu trei ani şi jumătate, BMW i3 a fost o prezenţă constantă în fruntea clasamentelor de vânzări pentru automobile electrice din segmentul premium al clasei compacte – atât în Europa, cât şi pe mapamond. O dovadă a rolului de lider deţinut de i3 în dezvoltarea mobilităţii electrice este faptul că, pe multe pieţe, are o cotă semnificativ mai mare de automobile electrice decât cea pe care marca tradiţională BMW o deţine în segmentele pentru modele cu propulsie convenţională. De exemplu, în Germania, i3 are o cotă de piaţă de 22% (BMW per total: 8%), în Norvegia ocupă primul loc cu 27%, iar la nivel european se situează la 17%. În România, cu o piaţă electrică în formare, BMW i3 a ocupat în 2016 o cotă-record de puţin peste 50% din totalul de automobile electrice. În primul trimestru al acestui an, în contextul în care piaţa aşteaptă lansarea programului naţional de susţinere a automobilelor electrice, cota de piaţă a urcat în mod excepţional la 80%.

Automobilul sport hybrid plug-in BMW i8 a contribuit şi el la succesul internaţional al mărcii BMW i. Cu combinaţia sa unică şi atractivă de plăcere a condusului şi dezvoltare durabilă, a devenit cel mai de succes automobil sport hibrid.

Prin transferul extins de tehnologie către alte mărci ale BMW Group, BMW i a devenit şi un factor semnificativ în succesul remarcabil de piaţă pe care compania îl are în domeniul mobilităţii sustenabile. Din martie 2017, tehnologia BMW eDrive a sistemului de propulsie, dezvoltată iniţial pentru modelele BMW i, se regăseşte în şase game de modele BMW şi a fost introdusă în premieră la un model MINI. O caracteristică importantă în strategia BMW este poziţionarea preţului pentru aceste modele, mai accesibil ca versiunile diesel şi la un nivel comparabil cu variantele diesel pentru un nivel de putere comparabil.

De la începutul anului 2017, BMW este liderul segmentului premium nu doar în Germania, ci şi în Europa şi pe mapamond prin automobilele BMW iPerformance. În Germania deţine o cotă de 28% pe piaţa maşinilor hybrid plug-in, iar automobilele BMW iPerformance reprezintă 20% din piaţa mondială. În România, cota BMW a urcat la 31,4% şi BMW X5 este, din 2016, cel mai de succes model plug-in hybrid de pe piaţă. În acest moment, 8,4% dintre toate modelele BMW X5 livrate în primul trimestru în România sunt reprezentate de versiunea plug-in hybrid X5 xDrive40e.

Oferind modele în nouă clase diferite, diversitatea portofoliului de maşini al BMW Group o depăşeşte pe a oricărui concurent, iar compania ocupă locul al treilea în clasamentul înmatriculărilor noi pe piaţa globală a automobilelor electrice şi hybrid plug-in hybrid. Numai în 2017, BMW Group urmează să vândă peste 100.000 de automobile cu propulsie electrică sau hybrid plug-in. Pe baza creşterii constante a vânzărilor, BMW Group se aşteaptă ca aproximativ 15-25% din livrările sale la nivel mondial în 2025 să fie modele electrificate, cu sistem de propulsie electrică sau hybrid plug-in.

Pe lângă faptul că se bucură de succesul continuu al vânzărilor, marca BMW i se bucură de recunoaşterea continuă cu premii importante pentru produsele sale şi abordarea complexă a problemei de dezvoltare durabilă. Cele mai importante distincţii din ultimele luni au fost câştigarea premiului “Volanul de Aur 2016” în categoria “Sisteme de propulsie alternativă”. În 2014, BMW i3 a cucerit trofeul “Volanul Verde” în aceeaşi competiţie, fiind primul model distins cu acest premiu – acordată de “Auto Bild” şi “Bild am Sonntag” ca recunoaştere a performanţelor de mediu excepţionale – pentru a doua oară. Câteva săptămâni mai târziu, marca BMW i a primit premiul “Pionier al Electromobilităţii Premium” în competiţia “Auto Trophy” organizată de revista “Auto Zeitung”.

La începutul anului 2017, BMW i3 (94 Ah) a convins juriul “Car of the Year” din Marea Britanie. BMW i3 a triumfat în categoria automobile electrice cu preţul cuprins între 20.000 şi 40.000 de lire sterline în sondajul organizat de revista “What Car?”. Nu la mult timp, automobilul sport hybrid plug-in BMW i8 şi-a trecut un nou trofeu în palmares, triumfând la categoria maşini hibrid cu tracţiune integrală în sondajul efectuat în rândul cititorilor “Auto Bild Allrad”.

* Sursă: Polk/HIS Report, numărul din 13 aprilie 2017

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.