Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Succes �n v�nzări pentru Elmiplant

Elmiplant a înregistrat, în sezonul de vară 2005, o creştere spectaculoasă a vânzărilor de produse de protecţie solară

Elmiplant, unul dintre cei mai mari producători de produse cosmetice din România, a înregistrat în perioada aprilie – septembrie 2005, o creştere de peste 35% a cifrei de vânzări pentru gama de produse de protecţie solară.

“Creşterea cifrei de vânzări pentru această gamă este spectaculoasă în contextul unui sezon estival deosebit de capricios din punct de vedere al climei. Iată de ce, fără a ne baza pe studii concrete, considerăm această creştere o extindere a cotei de piaţă deţinute de Elmiplant pentru produsele de protecţie solară.”, a  declarat Andreea Cremenescu, Marketing Manager Elmiplant.

Conform studiilor efectuate de Euromonitor, media de creştere a vânzarilor de produse de protecţie solară, în Europa de Est, până la sfârşitul anului 2008, este de 25%, una dintre principalele cauze ale acestei creşteri fiind accesul sporit la informaţie şi conştientizarea necesităţii de folosire a factorilor de protecţie superiori, dar mai scumpi, pentru eliminarea efectelor dăunătoare ale expunerii la soare.

“Canalele de media din Europa de est au început să evidenţieze importanţa protecţiei solare dar mai au mult până ca acest concept numit “factor de protecţie solară” să fie înţeles. Produsele cu factor de protecţie ridicat sunt mai scumpe şi acest lucru coroborat cu lipsa de educaţie a dus ca în Rusia, de exemplu, cele mai populare produse de protecţie solară să fie cu un SPF între 5 şi 10. În România, preţul este principalul factor care influenţează cumpărarea. În final însă contează foarte mult şi notorietatea brandului şi calitatea produselor. Un cumpărător mulţumit de bronzul său va căuta produsul şi anul viitor.” a mai declarat Andreea Cremenescu.

Din gama Elmiplant de produse de protecţie solară fac parte:
–    Emulsia pentru protecţie solară cu SPF 12 cu ulei de galbenele şi substanţe filtru solar UV, destinată persoanelor cu piele normală;
–    Emulsie ecran total cu SPF 25 cu ulei de sunătoare şi substanţe filtru solar UVA/UVB, destinată pielii delicate a adulţilor şi a copiilor;
–    Emulsie pentru bronzat pentru femei cu SPF 6 cu ulei de galbenele şi substanţe filtru solar UV, destinată persoanelor cu piele închisă la culoare sau deja bronzată;
–    Emulsie pentru bronzat pentru bărbaţi cu SPF 6 cu ulei de galbenele şi substanţe filtru solar UV, destinată persoanelor cu piele închisă la culoare sau deja bronzată;
–    Ulei pentru bronzat cu SPF 10 ce con’ine beta-Caroten natural şi substanţe filtru solar UV;
–    Crema pentru protecţie solară cu SPF 10 ce conţine substante filtru solar UVA/UVB, vitamina E şi extract de castane;
–    Loţiune spray pentru protecţie solară cu SPF 30 ce conţine substante filtru solar UVA/UVB, extract de castane, uleiuri de mentă şi Jojoba, pentru personale cu piele sensibilă sau copii;
–    Ulei spray pentru protecţie solară cu IFP 12 cu ulei de galbenele şi substanţe filtru UV;
–    Emulsie după plajă cu ulei de eucalipt şi extract de muşetel.

Despre Elmiplant
ELMI PRODFARM, producător al mărcilor Elmiplant, Bioten, Blossom şi Vector şi are ca obiect principal de activitate proiectarea, fabricarea, vânzarea, distribuţia şi exportul de produse cosmetice şi produse farmaceutice.

Gama Elmiplant conţine în prezent un număr de aproximativ 90 de produse înregistrate, testate şi probate de Ministerul Sănătăţii şi Familiei.

Pentru sfârşitul anului 2005 şi începutul anului 2006, Elmiplant îşi propune extinderea gamei proprii prin lansarea de noi produse şi reformularea şi îmbunătăţirea unor produse existente.

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *