Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Studiu: Twitter aduce cele mai multe lead-uri companiilor B2B

Un studiu recent care a analizat peste 62 de milioane de vizite pe siteuri, 215 million vizite pe pagina si de 350.000 lead-uri in 2012 ofera niste concluzii cel putin interesante. Astfel, aproape 54% din vizitele sosite de pe retelele sociale au venit de pe Facebook. Aceasta retea a fost urmata de Twitter cu doar 32% din numarul total de vizite.

Surprinzator insa a fost rezultatul lead-urilor aduse de retelele sociale. In acest caz situatia sta complet diferit, Twitter aducand 82% din lead-urile sosite de pe social media, iar Facebook doar 9%. LinkedIn a adus 14% din vizite si 9% din lead-uri. Din numarul total de lead-uri primite de companii, 4.8% a fost cel generat de diversele retele sociale.

Cu toate aceste procente impresionante, traficul adus pentru companiile B2B (business 2 business) mici si mijlocii din retelele sociale este de doar 1,9% din traficul total al acestor companii. Peste 80% din traficul acestor site-uri a fost organic (de exemplu din motoare de cautare) sau direct.

Puteti citi pe emarketer mai multe detalii despre acest studiu.

01.03.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.