Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Studiu Reveal Marketing Research: 62% dintre românii ce aparțin unei familii moderne se declară mulțumiți de starea financiară actuală

Mai mult de jumătate (62%) dintre românii care declară că fac parte dintr-o familie modernă, afirmă că sunt mulțumiți de starea financiară actuală, în timp ce doar 36% dintre cei care consideră că sunt membrii ai unei familii tradiționale se declară mulțumiți de acest aspect al vieții.

Aceste rezultate sunt relevate de un studiu Reveal Marketing Research, desfășurat online, în mediul urban și rural, în perioada februarie 2021 – iunie 2021.

Studiu privind viata financiara a romanilor familii traditionale vs familii moderne

Retropectiva anului 2021, februarie – iunie: cum își modifică românii comportamentul față de situația financiară?

Nu este surprinzător faptul, segmentul familiilor moderne (părinți cu educație superioară și venituri ridicate) este cel mai vocal în ceea ce privește gradul de mulțumire față de situația finaciară, având chiar o evoluție semnificativă din februarie (54%) până în iunie (62%). În schimb, la nivel național, pentru familiile tradiționale (părinți cu educație medie și venituri medii), luna iunie a adus o scădere pe acest nivel (36%, față de luna aprilie cu 46%).

Deși, familiile tradiționale înregistrează valori scăzute în ceea ce privește mulțumirea față de situația financiară, acest lucru nu îi împiedică să se declare mulțumiți de condiția lor fizică. În ceea ce privește acest aspect al vieții, familiile tradiționale câștigă teren în detrimental familiei moderne.

familiile moderne multumite de situatia financiara

condifie fizica familia traditionala familia moderna

Studiul Reveal Marketing Research s-a desfăşurat în perioada februarie – iunie pe un eşantion reprezentantiv național (urban și rural). Marja de eroare este de +/-3%. Nivel de încredere: 95%. Interviurile au fost realizate online, pe baza panelului Reveal Marketing Research.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *