Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Studiu european: noua diva a casei este kitchenista

Samsung

Un studiu Samsung arată că 22 milioane de femei din Europa păstrează haine și cosmetice în frigider

Aproximativ 22 de milioane de femei din toată Europa își folosesc frigiderul pentru păstrarea obiectelor vestimentare și a produselor cosmetice, potrivit unui studiu* realizat de echipa care a creat frigiderul Samsung Food Showcase. Această tendință este în creștere și arată apariția unei noi dive, în toată Europa: Kitchenista.

Conform rezultatelor studiului, una din cinci femei din Europa păstrează la rece, în frigider, obiecte vestimentare sau produse cosmetice pentru a le asigura un aspect plăcut și prospețime pentru cât mai mult timp. De la pulovere, farduri, tratamente de păr și chiar lenjerie intimă la branțuri pentru pantofi, lacuri de unghii, măști pentru conturul ochilor și haine din cașmir, toate își găsesc locul în frigiderul kitchenistei.

„Credem că rezultatele studiului sunt fascinante. Am ajuns să folosim frigiderul pentru depozitarea multor altor lucruri pe lângă mâncare. Am construit frigiderul Samsung Food Showcase cu zone unice pentru depozitarea optimă a tuturor produselor. Designul unic și inovator al frigiderului oferă mai multe soluții de depozitare pentru păstrarea produselor de diferite mărimi la temperatura perfectă și pentru o prospețime de lungă durată,” a declarat Luke Mansfield, Head of Innovations la Samsung Europe.

Kitcheniste în Europa

Studiul arată că Polonia se situează pe primul loc în topul țărilor cu cele mai multe kitcheniste din Europa: aproape două din cinci femei (6,3 milioane) folosesc frigiderul pentru păstrarea la rece a produselor cosmetice și de înfrumusețare. Germania se clasează pe locul al doilea, cu 5,3 milioane de femei care își depozitează cosmeticele în frigider, iar Franța e pe locul trei, cu 4,5 milioane de femei.

Numărul femeilor care își depozitează produse cosmetice și de înfrumusețare în frigider:
· 22 de milioane în Europa
· 6,3 milioane în Polonia
· 5,3 milioane în Germania
· 4,5 milioane în Franța
· 4 milioane în Italia
· 3 milioane în Marea Britanie

Cu toate astea, Franța este țara în care găsim cele mai multe kitcheniste atunci când vine vorba de obiecte vestimentare păstrate la rece. Rezultatele arată că peste jumătate de million de franțuzoaice preferă să își păstreze anumite haine la temperaturi scăzute, adică peste o treime din totalul femeilor din Europa care țin obiecte vestimentare în frigider.

Numărul femeilor care își păstrează obiecte vestimentare în frigider:
· 1,4 milioane în Europa
· 535.000 în Franța
· 414.00 în Polonia
· 198.000 în Germania
· 139.000 în Italia
· 116.000 în Marea Britanie

Emma Hill, beauty expert renumit, explică: „Cum numărul femeilor care investesc în produse cosmetice și obiecte vestimentare crește, este normal să observăm un procent semnificativ al femeilor din toată Europa care aleg să le depoziteze mai degrabă în frigider decât în dulăpiorul din baie. Este un secret venit din cercurile pasionaților de cosmetice, potrivit căruia anumite produse de înfrumusețare acționează mai eficient și se păstrează mai bine dacă sunt ținute la temperaturi scăzute.”

Prin designul său inovator și folosirea optimă a spațiului de depozitare, Samsung Food Showcase oferă soluția ideală pentru păstrarea obiectelor vestimentare și a produselor cosmetice alături de clasicele alimente. Kitchenistele din toată lumea nu își vor mai deranja acum membrii familiei cu depozitarea produselor non-alimentare în frigider, datorită noilor spații independente din interiorul acestuia. Compartimentele destinate produselor cosmetice și sertarele pentru legume sunt combinate eficient, într-un design armonios.

*
Studiu independent realizat de Kantar Media – studiu online reprezentativ la nivel național în cinci țări europene, realizat în rândul adulților cu vârsta peste 16 ani, aprox. 1.000 de interviuri pe țară. Țări incluse: Italia, Marea Britanie, Germania, Franța și Polonia.

Bucuresti, 15.07.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.