Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Studentii la Comunicare organizeaza Congresul National

pe tema brandingului de tara

PRIME România – Filiala Asociaţiei Europene a Studenţilor la Comunicare şi Relaţii Publice – organizează în perioada 7-8 aprilie 2006 cea de-a treia ediţie a Congresului Naţional al Studenţilor la Comunicare, intitulat Făurit în România. Poziţionarea României în context cultural, social şi economic. Evenimentul se adresează studenţilor la Comunicare, Relaţii Publice, Jurnalism, precum şi tuturor celor interesaţi de această tema. Finalitatea acestei manifestări vizează nu atât soluţionarea problemelor legate de imaginea ţării, cât mai degrabă conştientizarea necesităţii unui efort unitar de branding.

Prin structura evenimentului, PRIME România va propune dezbateri referitoare la campaniile anterioare de branding, analize ale contextului actual în care se promovează imaginea ţării şi o serie de aplicatii abordate din perspective cât mai variate. Pe data de 7 aprilie, Muzeul Naţional de Artă al României va găzdui sesiunile de conferinţe ce vor avea ca invitaţi specialişti în relaţii publice, branding, publicitate şi comunicare, oficialităţi din structuri guvernamentale, profesori universitari, personalităţi culturale şi jurnalişti. Workshop-urile se vor desfăşura în ziua de 8 aprilie la Facultatea de Litere din cadrul Universităţii din Bucureşti.

„Dacă ediţia anterioară a congresului a pus accentul pe raportul  dintre mass-media şi relaţiile publice, anul acesta, evenimentul va prezenta perspective diferite asupra construirii imaginii de ţară şi va problematiza factorii ce intervin în cadrul procesului de branding. Este o provocare să organizăm un congres despre imaginea României, în contextul în care o simplă căutare pe Internet indică varietatea şi frecvenţa evenimentelor similare din punct de vedere tematic. Totuşi, cred că ceea ce ne diferenţiază este faptul că vrem să oferim posibilitatea unor analize critice, raţionale şi argumentate din perspectiva comunicării elementelor unui brand.” afirmă  Adriana Lungu, preşedinte PRIME România.

Acest eveniment este realizat cu sprijinul partenerilor oficiali Lamonza, Ursus si BCR şi al sponsorilor Editura Trei, Office Express (membră a RTC Holding) şi Adverteam. Partenerii media ai evenimentului sunt : 24FUN, TVR, Prezent, Maximum, Mioritics, Cariere Online, Comunicatii Mobile, studentie.ro, prwave.ro, Imagoo, algoritma.ro. Congresul Naţional al Studenţilor la Comunicare este oferit şi sprijinit de: Radio21, Muzeul Naţional de Artă al României, Facultatea de Litere, Biroul de Relaţii Publice al Universităţii din Bucureşti şi Cărtureşti.

PRIME România s-a constituit în 1997 şi are în prezent peste 100 de membri în Bucureşti, Iaşi, Cluj şi Timişoara. Membrii asociaţiei sunt studenţi la Comunicare, Relaţii Publice, Jurnalism, iar în ultimii ani s-au alăturat şi studenţi de la facultăţi de profil, interesaţi de domeniul comunicării.

Detalii despre eveniment si inscrieri pe site-ul www.public-relations.ro .

Persoană de contact:
Adriana Lungu
Coordonator proiect
0723 67 67 98
adriana_lungu2004@yahoo.com

Bucuresti, 1.04.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.