Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Strauss Romania lanseaza cea mai mare campanie de comunicare

dedicată sufletului latin

Strauss România (fostă Elite România) lansează DONCAFE – singura marcă de cafea dedicată sufletului latin, printr-o campanie de comunicare de 6 milioane de euro. Campania este semnată de companii din Grupul Leo Burnett şi constă într-un mix de comunicare ce cuprinde spoturi TV, printuri, outdoor, materiale promoţionale, campanie de PR şi pagină dedicată de internet. Sub sloganul “Cafea cu suflet!”, Doncafe este singura marcă dedicată romantismului şi nobleţii sufletului latin. Prin lansarea Doncafe, Strauss România aduce marca premium de cafea special adaptată pieţei de cafea din România. Doncafe este cafeaua pentru sufletul latin, special creată pentru oameni pasionali, aşa cum pot fi descrişi consumatorii români.

“Întrucât Strauss România a oferit mereu soluţii profesionale 360 de grade, iar noua marcă Doncafe se adresează unor categorii variate de public, am decis să lansăm două campanii diferite de comunicare, adaptate caracteristicilor categoriilor de public cărora ne adresăm. În acest sens, am creat o campanie care se adresează categoriilor de public de pe piaţa de retail – Doncafe – şi o altă campanie elaborată special pentru a se adresa categoriei de tineri şi de adolescenţi – Doncafe Mixes”, a declarat Matanya Schwartz, Manager General al Strauss România.

Doncafe se adresează tuturor celor care simt nevoia de evadare din agitaţia şi ritmul alert care ne cuprind de la primele ore ale fiecărei dimineţi. Doncafe este mai mult decât o cafea savurată în momentele de răsfăţ; este experienţa unică prin care fiecare dintre noi se regăseşte pe sine. Natura sufletului nostru latin, nobleţea şi romantismul care ne caracterizează, pasiunea şi intensitatea cu care trăim fiecare clipă, toate acestea pot fi descoperite în noua marcă de cafea. Doncafe este o cafea pasională pentru oameni pasionali, o cafea ce vorbeşte despre stil, dedicare şi emoţie. Noua gamă de produse Doncafe aduce pasiunea şi excelenţa cafelei de calitate de care consumatorii români au nevoie.

Doncafe este marca ce revoluţionează nu doar portofoliul companiei Strauss România, ci şi întreaga piaţă de cafea din România prin lansarea gamei de produse Doncafe Mixes. Noua gamă de produse creează o nouă categorie de produse – categoria mixurilor, prin care reinventează piaţa specialităţilor de cafea. Doncafe Mixes aduc pe piaţa specialităţilor de cafea soluţii complete create pentru a răspunde cerinţelor unei categorii de public distincte şi exigente – tinerii.

“Specialităţile de cafea sunt unul dintre cele mai dinamice segmente ale pieţei de cafea din România, un segment ce experimentează un ritm de creştere foarte alert. Prin lansarea noii game de produse Doncafe Mixes creăm o categorie de produse care reinventează piaţa specialităţilor de cafea din România – categoria mixurilor. Campania de comunicare pentru această nouă categorie de produse este la fel de inovativă şi de neconvenţională ca segmentul de public căruia i se adresează: adolescenţii şi tinerii”, a declarat Matanya Schwartz, Manager General al Strauss România.

Noua gamă de produse Doncafe va fi prezentă pe toate segmentele pieţei locale de cafea: prăjită şi măcinată, instant, cel al specialităţilor de cafea şi segmentul de consum în afara casei (restaurante, cafenele, birouri) – oferind soluţii profesionale 360 de grade special adaptate pentru preferinţele şi exigenţele consumatorilor români. Doncafe oferă soluţii complete pentru o gamă variată de gusturi şi preferinţe, prin intermediul unui portofoliu de produse diversificat: Doncafe Elita, Doncafe Selected, Doncafe Gold şi Doncafe Mixes, cu 11 sortimente.

Noua marcă Doncafe, este lansată de Strauss România printr-o investiţie de 15 milioane de euro. Prin lansarea mărcii internaţionale Doncafe, Strauss România estimează atingerea unei cote de piaţă de 50% din totalul pieţei de cafea din România în următorii 5 ani, pentru ambele segmente de consum: în casă sau în afara casei. Prin lansarea gamei Doncafe Mixes, Strauss România estimează să atingă o creştere a cotei de piaţă de 10% pe segmentul specialităţilor de cafea din România.

Gama de produse Doncafe aduce şi la nivelul ambalajelor calitate şi expertiză internaţională. Designul special al ambalajelor Doncafe a fost realizat de cunoscuta companie britanică Design Bridge. Design Bridge este una dintre cele mai bine cotate companii de branding la nivel internaţional, fiind activă în peste 40 de ţări.

Bucuresti, 27.08.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.