free download 78 travel guides written by experts

Strategie si obiective in 2012, spin-off BlueBird Solutions

GENESYS Systems (www.genesys4s.ro), unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii si servicii IT din Romania, si-a definit obiectivele si strategia de dezvoltare pe termen scurt si mediu, in urma analizei business-ului companiei pe ultimul an si a tendintelor pe piata IT&C din 2012-2013.

Tinand cont de amploarea pe care a luat-o proiectele de implementare CRM si xRM pe platforma Microsoft Dynamics in 2011 si de necesitatea focalizarii pe aceasta directie, a fost realizat un spin-off din divizia de aplicatii de business din cadrul GENESYS Systems intr-o noua companie, BlueBird Solutions (www.bluebirdsolutions.ro), dedicata 100% solutiilor si serviciilor software de business.

GENESYS Systems isi va pastra directiile de business actuale, grupate in patru Business Unit-uri:

INFRASTRUCTURA activa si pasiva de retea, electroalimentare pentru companii si centre de date
Solutii ENTERPRISE de calcul si stocare, virtualizare, software de baza si de securitate pentru toate tipurile de organizatii
FORCE Services: Servicii profesionale si integrare de sistem la nivel national pentru companii mari si pentru sectorul public
CSD (custom software development) – proiecte personalizate realizate la cheie, aplicatii specifice pentru domeniile telecom, utilitati, security, monitoring, engineering, implementari EAM si OSS.

Obiectivele majore ale GENESYS Systems pentru urmatoarea perioada sunt cresterea profitabilitatii pe fiecare business unit, marirea cifrei de afaceri (efectuata prin largirea numarului de clienti, proiecte de anvergura si noi parteneriate strategice) si marirea valorii adaugate specialistii companiei prin focus special pe servicii profesionale IT&C (consultanta, project management, proiectare si design, externalizare servicii, servicii SLA), Infrastructura si Solutii Data Center si Cloud, precum si pe Proiecte software personalizate, fiecare din ele adaptate pentru organizatii mari, medii sau mici.

„Desi 2012 se anunta dificil pe piata IT&C, ne-am propus pentru acest an o crestere a cifrei de afaceri cu 15% fata de anul anterior, trend pe care dorim sa il acceleram in anii ce vor urma. Ne dorim ca in acest an sa crestem profitabilitatea generala a companiei pe toate cele patru business unit-uri: Infrastructura, Sisteme Enterprise, Force Services, CSD software, sustinuta prin dezvoltarea continua a competentelor angajatilor pe aceste directii si prin abordarea de proiecte noi si provocatoare.” – a declarat Sorin Baltag, Director General al GENESYS Systems.

Despre GENESYS Systems (www.genesys4s.ro)

GENESYS Systems este unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii IT&C si servicii profesionale din Romania. In cei 17 ani de activitate, GENESYS Systems a finalizat peste 1500 de proiecte la nivel local, regional si national, are peste 20 de parteneri internationali pentru care detine certificari (DELL, HP, EMC, Cisco, TE connectivity – AMP Netconnect, Citrix, Microsoft, VMware, Symantec, Eaton, Newave, APC, Socomec si altii) si si-a dezvoltat competente deosebite pentru o gama completa de echipamente si platforme IT&C. Printre clientii GENESYS Systems se numara banci, societati financiare si de asigurari, companii multinationale din domeniul productiei si serviciilor, utilitati publice si private, institutii si organizatii guvernamentale, armata.

Despre BlueBird Solutions (www.bluebirdsolutions.ro)

Misiunea BlueBird Solutions este aceea de a oferi solutii complete de business la nevoile de dezvoltare ale clientilor si partenerilor sai. Serviciile noastre sunt orientate pe actiuni concrete, de la consultanta si planuri de business in domeniul managementului, vanzarilor si marketingului pana la oferirea si implementarea solutiilor si instrumentelor necesare punerii lor in practica. Din punctul de vedere al solutiilor promovate, BlueBird Solutions se va axa pe Microsoft Dynamics CRM, livrat in regim OnPremise si in Cloud, concentrat atat pe functionalitatile traditionale ale unui CRM (vanzari, marketing, customer support), cat si pe cele extinse de tipul xRM ("Anything" Relationship Management), alaturi de Microsoft Sharepoint ca solutie de management a informatiilor si suport decizional.

Bucuresti, 05.04.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *