Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Strategie de reconsolidare

Mecanica Ceahlãu lanseazã noi produse și primul showroom în parteneriat

Compania Mecanica Ceahlãu, unul dintre producãtorii istorici de utilaje agricole din România, deschide, în luna noiembrie, primul showroom din România și lanseazã 4 utilaje agricole noi, 100% concept românesc, expuse în premierã în cadrul Târgului Indagra.

Ambele demersuri fac parte din strategia de reconsolidarea a poziției ocupate de cãtre companie pe piața localã, conform viziunii noii echipe de management care a preluat conducerea Mecanica Ceahlãu la începutul anului 2014.

“Noile produse din portofoliul companiei sunt dezvoltate integral de cãtre echipa Mecanica Ceahlãu, printr-un efort concentrat în 2014 și focusat pe nevoile specifice ale agricultorilor din România. Ne apropiem de consumatorii noștri, iar noile produse dezvoltate reprezintã primul rãspuns consistent la necesitãțile sesizate de cãtre aceștia, dupã ce Mecanica Ceahlãu nu a mai lansat niciun utilaj nou timp de 4 ani”, spune Laura Șerban, CEO-ul organizației.

Îmbunãtãțirea protofoliului de produse înseamnã, de asemenea, accesarea unui nou segment de piațã, neacoperit pânã acum de cãtre producãtorul român, și anume acela al fermierilor cu mari suprafețe agricole în exploatare.

“Noile utilaje sunt performante la nivelul unor branduri cu reputație în piațã, dar au un preț mult mai competitiv, astfel încât fermierii sã își poatã crește eficiența activitatilor agricole” spune Laura Șerban.

Îmbunãtãțirea tehnologiei folosite și dezvoltarea unui nou tip de relaționare cu clienții sunt subiecte prioritare pe agenda noii echipe de management. Ca sã poatã realiza aceastã apropiere, compania a început fluidizarea procesele interne de lucru, deschiderea de canale noi de comunicare și instruirea echipei astfel încât sã recepționeze feedback în mod eficient.

“Primul showroom pe care îl deschidem anul acesta este o formã de a fi mai accesibili, mai receptivi si va aduce mai multã vizibilitate produselor noastre”, precizeazã CEO-ul companiei.

Amplasat în Afumați, showroom-ul se întinde pe o suprafațã de 2000 de metri pãtrati și este rezultatul parteneriatului dintre Mecanica Ceahlãu și unul dintre distribuitorii sãi de produse, ca urmare a unei investiții comune în amenajarea și dotarea spațiului și a serviciilor de mentenanțã și promovare.

Compania intenționeazã sã construiascã astfel de parteneriate cu mai mulți distribuitori din rețeaua sa, pentru a extinde la nivel național proiectul începând din 2015.

Bucuresti, 28.10.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.