free download 78 travel guides written by experts

Strategic 2006

Cel mai complex forum de marketing, comunicare si vanzari
8-9 iunie 2006, World Trade Center, Bucureşti, www.strategic.ro

Business Media Group va organiza in 8-9 iunie, la World Trade Center, cea de a patra editie a evenimentului Strategic – primul şi cel mai important forum pe teme de marketing, publicitate, comunicare, relaţii publice, new media, publicitate online, cercetare de piaţă, producţie publicitară, branding si vânzări din România.

Incepand din acest an, Strategic este un forum adresat atât profesioniştilor în marketing şi comunicare cat şi specialiştilor în vânzări. Tematica evenimentului se extinde prin abordarea domeniului vânzărilor şi prin includerea în program a lui Jim Pancero, International Sales Trainer, in acest fel completand dezbaterile din fiecare an cu cele legate de finalitatea normala a tuturor demersurilor de marketing: cresterea incasarilor si a cotei de vanzari pe piata.

Editia din 2006 va fi cea mai mare de pana acum, desfasurandu-se pe parcursul a 2 zile, va avea cca 20 de sesiuni de conferinte si workshop-uri si va reuni peste 700 de specialişti în domeniul marketingului şi comunicării, agenţii de publicitate, media şi PR, brand manageri, experţi internaţionali precum si presa de specialitate.

In deschiderea evenimentului, va fi prezentat in premiera in Romania conceptul de Lovemark si va fi lansata in Romania cartea „Lovemarks. Viitorul dincolo de branduri”, bestseller international, scrisa de catre Kevin Roberts, CEO Saatchi&Saatchi Worldwide.

Strategic are in acest an doi invitati speciali care vor sustine prezentari in primele sesiuni de conferinta: Pedro Simko – CEO Saatchi&Saatchi Elvetia si Jim Pancero, Trainer International in Strategii de Vanzari. Jim Pancero va sustine si in data de 9 iunie, in cadrul Strategic, un curs de o zi dedicat oamenilor de sales, in care va prezenta cele mai inovative tehnici de vanzare pentru cresterea avantajului competitiv si a profitabilitatii.

Ca in fiecare an, la Strategic vor fi prezentate in exclusivitate rezultatele studiului High Impact Brands realizat de Synovate pentru revista Biz, in care sunt expuse brandurile cu cel mai mare impact in randul consumatorilor din Romania. Si tot ca la fiecare ediţie de Strategic, Leo Burnett&Target organizează împreună cu revista Campaign concursul “Cannes Predictions”, câştigătorul urmând sa plece în Slovenia la Portoroz alături de reprezentanţii Leo Burnett&Target.

Dintre temele care vor fi dezbătute pe parcursul celor două zile, aducem în atenţia persoanelor interesate: creativitatea ca strategie de advertising eficientă, calitatea acoperirii media în analizele de imagine, rolul relaţiilor publice în relaţia cu mass-media, promoţionalele potrivite brandului tău, cum angajaţii pot deveni o puternică armă de marketing, Cannes Predictions, noi perspective de explorat în comunicare, soluţii pentru marketing on-line şi cum influenţeaza datele despre consumatori succesul pe piaţă.

Printre invitati se afla atât vorbitori naţionali cât şi internaţionali. Dintre cei care şi-au confirmat prezenţa până în momentul de faţă amintim: Pedro Simko – CEO, Saatchi & Saatchi Switzerland, Jim Pancero – International Sales Guru, Bogdan Naumovici – CEE Regional Creative Director, Leo Burnett&Target, Adrian Boţan – Creative Director, McCann-Erickson, Dr Lucian Georgescu – Managing Partner GAV Scholz&Friends, Crenguţa Roşu – Managing Partner, DC Communication, Sorana Savu – Senior Partner, Premium Communication, Dan Petre – General Manager, D&D Research, Adrian Dura – Managing Partner ADDV Euro RSCG şi Preşedinte RAAA, Mona Oprea – Managing Director, Saatchi & Saatchi X, Stefan Iordache – Managing Partner, Leo Burnett&Target si Ioana Manea – LOCO Brand&Communication, si altii.

Evenimentul este organizat de Business Media Group (www.bmg.ro). Grupul de presă are o activitate de aproape 10 ani pe piaţa de informare economică şi s-a poziţionat, prin intermediul publicaţiilor sale de afaceri şi evenimentelor – drept furnizor major de informaţie pentru comunitatea de afaceri din România. Portofoliul său include două divizii de publicaţii: Publicaţii de afaceri (din care fac parte Biz, Business Review, Campaign si BusinessWeek Romania) şi Publicaţii de Lifestyle (ce includ ediţiile locale ale publicaţiilor internaţionale Stuff şi Autocar – părţi ale grupului britanic Haymarket).

Accesul presei la evenimentul Strategic 2006 se face pe bază de acreditare. Pentru presa interesată de accesul la eveniment va rugam contactaţi:
Irina Mateescu
e-mail: irina.mateescu@bmg.ro
Marketing Assistant
Business Media Group (BMG)
Tel: 021/2060680, Fax: 021/3353474
www.strategic.ro

Bucuresti, 31.05.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *