training MarcommPills policolor

Strategia de comunicare TEDxBucharest 2013 semnata de echipa The Public Advisors – Hello Menthol

Agenția de comunicare și relații publice The Public Advisors și studioul de strategie și design multidisciplinar Hello Menthol semnează strategia de comunicare și identitatea vizuală a TEDxBucharest 2013.

“Le mulțumesc The Public Advisors și Hello Menthol pentru că și-au pus expertiza și experiența în slujba TEDxBucharest și au brodat pe conceptul pe care l-am ales pentru această ediție: “Make it Happen”, strategii de relații publice și concepte de identitate grafică ce ne-au ajutat să prezentăm publicului idei ce merită împărtășite. În plus, ambele echipe sunt rezultatul unui exercițiu antreprenorial făcut atât de Raluca cât și de Alexu ceea ce se potrivește foarte bine pe conceptul nostru de anul acesta.”, a declarat Andrei Dinu – organizator TEDxBucharest

The Public Advisors au fost arhitecții strategiei de comunicare centrate pe conceptul “Make it Happen”. Campania a avut un mix de digital communication, relații cu blogosfera, event management și media relations clasic. În plus, pentru prima oară în cei 5 ani de existență a conferinței în România, a fost introdus un nou concept: ambasadorul TEDxBucharest. Au fost așadar aleși 9 lideri de opinie din domenii precum: jurnalism, blogging sau societate civilă care “Make it Happen” în fiecare zi prin proiectele și acțiunile lor.

“Ne-am dorit foarte tare să fim noi aceia care fac să se întâmple versiunea din România a unuia dintre cele mai cunoscute evenimente de pe planetă. Echipa The Public Advisors a pus astfel în slujba ideilor care merită împărtășite un mix de tactici de comunicare inovatoare creând în jurul TEDxBucharest o adevărată comunitate de susținători formată din ambasadori dedicați proiectului, jurnaliști, membrii ai societății civile și tineri înfocați”, a declarat Raluca Mihălăchioiu, General Manager – The Public Advisors.

Echipa Hello Menthol a fost aceea care a construit întreaga strategie vizuală a TEDxBucharest. Soluția propusă a mers până în miezul procesului de “Make it Happen” și a avut ca elemente grafice cheie uneltele obișnuite pe care oamenii de pe scenă le-au folosit în realitate pentru a construi poveștile lor nemaipomenite, unelte care nu ar fi însemnat nimic fără determinare, pasiune și multă muncă.

"Identitatea TEDxBucharest 2013 este practic o asumare vizuală a statement-ului “Make it Happen" și, simultan, o compoziție flexibilă de ilustrații ușor de declinat pe orice suport online și offline, în animații, environmental branding etc." a declarat Alexu Toader, Managing Partner – Hello Menthol.

Logoul ediției de anul acesta integrează tagline-ul, creionat în linia ilustrațiilor cu logo-ul generic TEDxBucharest. Această reprezentare poate presupune mai multe extensii pentru a integra informații adiționale: data evenimentului, locul de desfășurare etc. Ilustratorul Andrei Argaetic a fost cel care a desenat elementele necesare kitt-ului de branding și cel care ulterior a continuat live proiectul cu un performance în seara eventului.

Campania de comunicare a generat peste 300 de apariții la TV, radio, în presa scrisă și online, iar campania de social media a avut un reach total de aproximativ 50.000 de persoane. În plus, prin intermediul campaniei cu ambasadorii TEDx Bucharest, mesajul a ajuns la alte 120.000 de pesoane (prieteni, parteneri, susținători și urmăritori ai celor 9 ambasadori) dintre care mai mult de 10% au interacționat prin like, share sau comment cu mesajele TEDxBucharest.

Echipa The Public Advisors: Raluca Mihalachioiu- General Manager & Senior Public Advisor, Lidia Pitulea – Group Account Manager & Senior Public Advisor, Florina Natu – Public Advisor, Sebastian Braga- Public Advisor. Echipa Hello Menthol: Alexu Toader – Director de Creație, Andrei Argaetic – Ilustrație, Simon Altair – Graphic Design, Alexandra Bujeniță – Account Manager, Alex Frătiță – Copywriter.

Echipa TEDxBucharest: Andrei Dinu – Licensee & Partnership Manager, Andrei Nica- Logistics Manager, Allekta-Ilinca Hâțu – Communication Manager, Luciana Petroiu – Attendee Manager, Sebastian Plămădeală – Technical & Stage Director, Alexandra Nica – Content Manager

Bucuresti, 19.11.2013
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

##################################################### #####################################################