Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

STRATEGAD lanseaza noua aplicatie Facebook pentru brandul Love Plus

STRATEGAD anunta deschiderea anului 2012 prin lansarea unei noi aplicatii Facebook pentru brandul Love Plus.

“In concordanta cu pozitionarea actuala a brandului Love Plus, am gandit alaturi de client o aplicatie axata pe vectorul incredere. Ne bucuram ca vom contribui la construirea abordarii Love Plus in mediul online prin dezvoltarea acestei campanii”, declara Alin Chiriac, Managing Partner, STRATEGAD, adaugand faptul ca pentru aceasta prima initiativa, managementul campaniei va fi desfasurat in-house de catre echipa Love Plus.

Noua aplicatie propune un concurs desfasurat in 3 pasi simpli – participare, promovare, interactiune. Ideea centrala pe care a fost construita aplicatia Love Plus pleaca de la definitia "increderii" – astfel, participantii trebuie sa propuna o definitie a increderii si sa atraga din randul prietenilor de pe Facebook o serie de alte definitii ale conceptului.

La nivel de comunicare, participantii la noul concurs Love Plus sunt expusi in mod direct mesajului transmis de brand – Love Plus este un produs de calitate, ce ofera incredere consumatorului – interactiunea directa cu imaginea brandului facandu-se odata cu definitia oferita conceptului "incredere".

La incheierea campaniei, Love Plus va oferi castigatorilor doua smartphone-uri Sony-Ericsson Xperia X8, 10 licente antivirus Bitdefender Internet Security 2012, precum si 30 de game complete de produse Love Plus.

„Am ales derularea acestei initiative pe Facebook pentru potentialul pe care il ofera acest mediu online. Asadar, am intermediat intr-un mod relevant o intalnire a target grupului cu un brand care ofera incredere, un brand care a stiut sa evolueze si sa raspunda cerintelor consumatorilor”, a declarat Lia Vasilescu, Brand Manager, Love Plus.

Despre PSI Romania

PSI Romania este o organizatie non-profit, afiliata uneia dintre cele mai mari ONG-uri pe probleme de sanatate din lume: Population Services International. PSI Romania detine si distribuie marca de prezervative Love Plus din 1998.

Despre STRATEGAD

STRATEGAD este o agenţie de marketing online specializata în Online Reputation Management, Online Customer Engagement şi Online Marketing ROI. Pe langa Love Plus, in portofoliul STRATEGAD se mai află: Kiwi Finance, Porsche România, Eset Nod 32, Cinema City, Apla, Eltrix, Medlife, Arabesque.

Bucuresti, 05.01.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.