Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

STRATEGAD anunta rezultatele activitatii din 2011 si strategia pentru anul in curs

Bugete pentru online mai mari, un nou departament de mobile si noi abordari ale campaniei de marketing – sunt cateva din planurile agentiei pentru 2012

STRATEGAD, agentie de marketing online, prezinta rezultatele activitatii pentru anul 2011 si strategia de business din 2012. Astfel, pentru anul precedent, agentia anunta cresterea portofoliului de clienti, in special in sectoarele FMCG si Financiar, cele mai active domenii in online in 2011; Kiwi Finance, Love Plus sau MedLife sunt cateva dintre conturile agentiei preluate anul trecut. 

“Anul acesta, vom miza pe dezvoltarea relatiilor cu clientii actuali, pentru ca sunt inca multe proiecte pe care le putem dezvolta impreuna. De asemenea, daca, in 2011, domeniile de activitate care au avut cea mai spectaculoasa prezenta in online au fost FMCG, finante, retail, auto sau telecomunicatii, anul 2012 va aduce in peisaj noi oportunitati pentru domenii precum medical sau pentru afaceri de nisa, mai multi bani pentru online si o ultraspecializare a agentiilor interactive”, declara Alin Chiriac, Managing Partner, STRATEGAD.

Activitatea STRATEGAD s-a concentrat in 2011 pe doua directii principale – Online Marketing ROI si Online Customer Engagement, materializate in campanii focusate pe conversii, aplicatii Facebook si proiecte speciale.

Printre proiectele cele mai complexe desfasurate pe parcursul anului 2011 de STRATEGAD se numara cele destinate Supreme Group, pentru brandurile ANIDOR, Primola si Cremita, pentru care agentia a livrat in special servicii de tip Online Customer Engagement.

“2011 a fost anul lansarii online a conceptului “Fabrica de Ciocolata", precum si a celui de “experienta VIP alaturi de un brand premium” odata cu evenimentul ANIDOR Movie Nights, declara Alin Chiriac, numind doua dintre momentele-cheie ale anului trecut.

In ceea ce priveste anul 2012, agentia se va focusa pe servicii marketing online menite sa dovedeasca impactul pe care il poate avea internetul asupra dezvoltarii afacerii. Astfel, pe langa servicii de Online Customer Engagement sau Online Marketing ROI, STRATEGAD va oferi clientilor si servicii ce ii vor ajuta sa managerieze sau chiar sa creasca rezultate obtinute din campanii, prin servicii de E-mail Marketing si Online Reputation Management.

Nu in ultimul rand, agentia va aborda si segmentul mobile prin crearea unui department dedicat acestuia, pentru ca devine tot mai interesant in campanii si atrage din ce in ce mai mult atentia companiilor din Romania.

“Desi conceptul de Mobile Marketing este destul de extins si exista de multi ani, cred ca se fac pasi marunti in raport cu evolutia tehnologica la care asistam toti in fiecare zi. Departamentul pentru mobile din cadrul STRATEGAD va realiza aplicatii ce vor sustine si extinde campaniile de marketing online derulate pentru clienti”, continua Alin Chiriac.

Publicitatea online este in continua evolutie, iar posibilitatile de comunicare se diversifica si ele; cu toate acestea, serviciile folosite de marketeri de ani buni nu si-au pierdut din popularitate.

“Nu cred ca publicitatea deja clasica prin bannere sau contextuala va fi abandonata. Sunt convins ca vom vedea insa noi metode, noi instrumente si noi surprize din partea celui mai interactiv mediu de comunicare, iar concursul se da in 2012 pe Conversii, Neconventional si Mobile”, incheie Alin Chiriac.

Bucuresti, 01.03.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.