Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Storience semneaza brandingul Sandalandala, noul camping din Vama Veche

După ce a încălțat publicul român cu încălțăminte sport timp de 7 ani prin rețeaua sa de magazine offline și online, Zorile Toys (www.zorilestore.ro) invită acum același public să se descalțe de griji, la malul mării, într-un camping boem de 4.000 mp, numit Sandalandala.

Brandul Sandalandala a fost construit cu ajutorul Storience (www.storience.com), agenția care a semnat și rebrandingul Zorile Store în 2012. Storience a creat numele, identitate vizuală, strategia de brand și elemente de branding de locație, pentru cele din urmă colaborând cu biroul de arhitectură Arhidot.

„Numele și logo-ul Sandalandala exprimă dezordinea și libertinismul specifice Vămii Vechi, unde e OK să fii alandala și tot ce e prea organizat dăunează grav vacanței,” spune Adriana Liuțe, Managing Partner Storience. „Dar e o dezordine studiată și controlată, așa cum e și atmosfera din camping, unde ai voie să te distrezi cum vrei, dar o faci în condiții de igienă și siguranță rar întâlnite în campingurile românești”.

Sloganul campingului – „Descalță-te de griji” – face și el o aluzie subtilă la afacerea cu încălțăminte a echipei Zorile Store, care a inițiat proiectul Sandalandala.

Campingul Sandalandala din Vama Veche are o capacitate de 400 de corturi, o terasă cu o capacitate de peste 100 de locuri și, în premieră pentru un camping românesc, un cinematograf în aer liber. Pe toata suprafața camping-ului sunt plantați peste 400 de copaci, iar spațiul comun este dotat cu toate facilitățile necesare unui sejur civilizat. Pentru cei care nu se pot deconecta nici în vacanță de la mediul online, campingul Sandalandala pune la dispoziție 30 de prize de curent electric și acces wireless gratuit la internet.

Inaugurarea Sandalandala se face printr-o campanie inedită: toți cei care au curajul să își tatueze permanent logo-ul Sandalandala în perioada 1-4 mai 2014 vor primi cazare gratis pe viață în acest camping.

Echipa Storience care a lucrat la construirea brandului Sandalandala:
· Strategie și naming: Ștefan Liuțe, Adriana Liuțe, Iuliana Todoran, Maria Dumitriu
· Direcție creativă: Ștefan Liuțe
· Identitate vizuală: Andrei Robu.

Bucuresti, 14.04.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.