La doar nouă luni de la lansare, agenția de branding Storience este premiată la Transform Awards 2013 pentru rebrandingul Shakespeare School, în categoria „Best use of copy style/tone of voice”.
Agenția de branding Storience (www.storience.com), lansată la 1 iulie 2012 de către soții Adriana și Ștefan Liuțe, a fost premiată azi-noapte la a patra ediție a Transform Awards 2013, concurs care celebrează în fiecare an la Londra excelența în rebranding. Potrivit organizatorilor, această ediție a atras un număr record de agenții și companii participante.
Rebrandingul centrului de învățarea a limbii engleze Shakespeare School (www.shakespeare-school.ro) a fost primul proiect al agenției Storience, anunțat în toamna anului 2012, o dată cu aniversarea de 10 ani a școlii. Detalii despre proiect sunt disponibile pe pagina de Facebook a Storience.
În cadrul procesului de rebranding, Storience a realizat și noul website al centrului.
„Este frumos să primești prima recunoaștere internațională la doar câteva luni de la lansare și e la fel de frumos să continui să ai o relație apropiată cu clientul după încheierea proiectului. Noi vom sărbători premiul și prietenia împreună cu directorul fondator al Shakespeare School, Adriana Alionte, care a avut o contribuție importantă la reușita proiectului”, spune Adriana Liuțe, managing partner Storience.
Lista integrală a câștigătorilor poate fi văzută aici.
Echipa Storience care a lucrat la acest proiect:
• Direcție creativă și identitate verbală (slogan): Adriana Liuțe, Ștefan Liuțe
• Design de identitate și web: Dan Dulău
• Web development: Ștefan Gugurel și Doru Sână
• Web copywriting: Elena Pătru, Ștefan Liuțe, Adriana Liuțe