Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Storience finalizeaza primul rebranding in Marea Britanie

Storience (www.storience.com) a finalizat primul rebranding în Marea Britanie, proiect cu care agenția inaugurează activitatea biroului deschis recent în regat. Primul client al Storience în Marea Britanie este agenția de organizare de evenimente Activate Event Management (www.activateevents.com), un jucător-cheie în industria europeană a evenimentelor din domeniul sănătății.

Rebrandingul Activate marchează tranziția agenției de la stadiul de start-up ambițios, la cel de agenție confirmată și complet acreditată, cu un portofoliu de clienți ce include cele mai mari nume din industria sănătății. De la prima întâlnire și până la finalizarea proiectului, au trecut aproximativ patru luni și totul a început cu definirea brandului, designul identității vizuale și a materialelor de papetărie și s-a încheiat cu crearea website-ului.

„Noua identitate vizuală, care transformă inițiala A într-o rachetă care tocmai se lansează, comunică mai direct și cu un design modern rolul și felul de a fi al celor de la Activate. Activate este ca un motor care pune în mișcare o logistică impresionantă și foarte multă energie creativă pentru a transforma un eveniment necesar într-unul extraordinar”, spune Adriana Liuțe, Managing Partner la Storience.

„Am fost uimit de simplitatea și claritatea logo-ului creat de Storience. Noul logo Activate este explicit, și cu toate acestea reușește să capteze sensul numelui nostru și contribuția noastră față de clienți. Atât de simplu și atât de deștept!”, spune Paul Bowie, Managing Director Activate.

Identitatea vizuală Activate este completată de un stil vizual inspirat din bordul rachetelor: becurile colorate semnalizează activitatea intensă a agenției, dar și controlul complet asupra acesteia.

Acesta este primul proiect internațional al Storience și primul din cele 10 pe tărâm britanic pe care agenția și le-a propus în primul an de la deschiderea biroului din Londra. În prezent, agenția lucrează la alte câteva proiecte internaționale pentru piețe precum Elveția, Spania sau Belgia.

Echipa proiectului:
· Strategie de brand și direcție creativă: Ștefan Liuțe, Adriana Liuțe
· Design de identitate: Ovidiu Sebastian Pop
· Design web: Alexandru Gugurel
· Programare web: Doru Sână
· Management de proiect: Ioana Jago.

Bucuresti, 06.11.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.