free download 78 travel guides written by experts

Storience deschide un birou la Londra

Agenția de branding Storience (www.storience.com) și-a extins prezența în plan internațional prin deschiderea unui birou la Londra la finalul lunii septembrie 2014. Decizia agenției a venit în urma finalizării cu succes a unui proiect de rebranding în Anglia, ocazie cu care proprietarii agenției – Adriana și Ștefan Liuțe – au constatat că pot concura cu succes pe mult mai matura și mai sofisticata piață britanică.

„Marea Britanie e cea mai dezvoltată piață de branding din Europa și ne-am dorit mereu să activăm acolo. Clientul pentru care am lucrat a fost foarte mulțumit de noi și ne-a încurajat să deschidem un birou local. Pentru a deservi cu succes clienții britanici e important să luăm pulsul pieței locale, așa că înființarea unui birou Storience la Londra ni s-a părut o decizie firească”, spune Adriana Liuțe, Managing Partner Storience. “În același timp, experiența din Marea Britanie ne va ajuta să oferim soluții tot mai bune și clienților noștri din România”.

Storience are deja un reprezentant local în Marea Britanie. Din rolul de Client Service Director, Ioana Jago contribue atât la atragerea de clienți noi, cât și la gestionarea relațiilor cu aceștia. Ioana lucrează în marketing de 12 ani, dintre care ultimii 8 în Londra, și a gestionat numeroase proiecte de rebranding din postura de client. Rebrandingul realizat de Storience în Marea Britanie a fost coordonat de ea și reprezintă primul succes al biroului londonez al agenției. Proiectul va fi făcut public de client în cursul acestei luni.

Adriana și Ștefan Liuțe cred că prezența comercială în Marea Britanie le va crea noi oportunități și în restul Europei Occidentale. De altfel, al doilea client al biroului londonez este Universitatea din Geneva, pentru care Storience va crea identitatea vizuală și prezența web a unui proiect cultural.

„Ne-am dorit mult această experiență internațională pentru că ea ne ajută să creștem și să evoluăm profesional. Credem că atunci când faci ce îți place și faci bine, succesul financiar vine de la sine”, spune Ștefan Liuțe, Strategy Director Storience.

Înființată în 2012 de soții Adriana și Ștefan Liuțe în București, Storience (www.storience.com) creează branduri cu fir roșu. În cei doi ani de la lansare, agenția a câștigat 4 premii internaționale și are 40 de clienți în portofoliu. În 2013, Storience a lansat Zâmburi (www.zamburi.ro), brandul de povești ilustrate pentru oameni mari, sub formă de felicitări.

Bucuresti, 07.10.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *