Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Stop violentei in familie” campanie multiculturala Asociatia ANAIS – Saatchi & Saatchi Dubai

De Ziua Mondiala a Sanatatii, Asociatia ANAIS si agentia Saatchi & Saatchi Dubai isi unesc fortele in cadrul campaniei “Stop violentei in familie”, avand ca obiectiv principal combaterea si prevenirea violentei domestice prin activitati de informare, consiliere juridica si consiliere psihologica. Campania multiculturala isi propune sa atraga atentia asupra acestei grave probleme globale fara a utiliza imagini socante sau violente care trezesc in victimele acestor tipuri de abuzuri sentimente de rusine si umilinta.

La nivel mondial, violenta impotriva femeilor este considerata o adevarata epidemie caci 1 din 3 femei se confrunta pe parcursul vietii cu situatii de violenta fizica sau sexuala in cadrul familiei. Organizatia Mondiala a Sanatatii atrage atentia asupra acestei probleme globale de sanatate ce afecteaza atat starea fizica, cat si cea mentala a victimelor violentei care ar putea ajunge sa sufere de alcoolism, de depresie, sa contacteze diverse boli si sarcini nedorite. Violenta in familie ramane o problema globala ce necesita o stransa colaborare intre organizatii ale societatii civile, autoritatile statului si reprezentantii mass media care sa protejeze, sa indrume si sa informeze victimele acestor abuzuri.

Studiul realizat de catre DFWAC – Dubai Foundation For Women And Children, pentru Europa, Statele Unite si Orientul Mijlociu indica un procent alarmant de 86,4% reprezentand femeile ce inventeaza scuze pentru a ascunde abuzurile la care sunt supuse de catre partener. Motivele prezentate in studiu, pentru care aceste femei aleg sa inventeze scuze de tipul “M-am lovit de dulap” sau “Am cazut pe scari”, sunt universale si include teama de umilinta publica, iluzia ca nu se va mai repeta sau sentimentul de vina, ajungand sa creada ca poarta vina pentru cele intamplate.

Asociatia ANAIS a lansat la sfarsitul anului 2012 proiectul “Stop violentei in familie” si pana in prezent a realizat si a distribuit materiale informative, a oferit consultanta juridica in formularea cererii privind emiterea unui ordin de protectie, a oferit consiliere psihologica si psihoterapie impreuna cu consiliere si indrumare sociala iar in 2013 ANAIS a incheiat un parteneriat cu Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti in vederea paticiparii active a ONG-ului la activitatile de prevenire si combatere a violentei in familie. De asemenea, Anais este inregistrata ca „focal point” pentru zona Bucuresti, in reteaua WAVE – WOMAN AGAINST VIOLENCE EUROPE, retea de ONG-uri ce apara drepturile femeilor din Europa si desfasoara activitati in domeniul combaterii violentei impotriva femeilor si copiilor.

Prin acest parteneriat, agentia Saatchi & Saatchi Dubai isi propune sa-si extinda portofoliul de proiecte CSR in zona Europei iar alegerea Romaniei se datoreaza, in mare parte, echipei de creatie formata din tineri romani talentati ce doresc sa se implice activ in campanii de informare care sa aduca o schimbare in societate romaneasca. Campania a fost inscrisa la Cannes Lions International Festival of Creativity ce se desfasoara intre 21-27 iunie. Incepand cu acest an, campaniile Asociatiei Anais sunt dezvoltate si gestionate de catre agentia de PR & comunicare Forward ID.

Pentru mai multe informatii:
//www.asociatia-anais.ro/

https://www.facebook.com/pages/Asociatia-Anais/315741605195163
.

Bucuresti, 07.04.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.