Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Stiri, Acces Direct si Un show pacatos, lideri de audienta

Au venit cu subiecte şi personaje interesante şi au plecat cu cifre mari de audienţă

Telespectatorii au preferat Antena 1 în ziua de 21 aprilie pentru ştirile de calitate şi talk-show-urile interesante. Observatorul de dimineaţă, Observator 16, emisiunile Acces Direct şi Un show păcătos au venit cu subiecte captivante care au ţinut telespectatorii lipiţi de micile ecrane.

Observatorul de dimineaţă a adus primele ştiri ale zilei de la o sursă credibilă şi plină de profesionalism. La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, Observatorul dimineţii a fost leader de piaţă în slotul 06:00-07:59, cu un rating mediu de 175.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 28.8%. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 06:57, când 510.000 telespectatori din mediul urban urmăreau ştirile difuzate pe Antena 1. La nivelul target-ului 15-54 urban, pe locul doi s-a clasat Pro Tv cu un rating mediu de doar 150.000 telespectatori  şi o cotă de piaţă de 24.7%, urmat de Realitatea Tv cu un rating mediu de 34.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 5.6%.

Mircea Badea a comentat ştirile zilei în stilul acid şi plin de umor cu care ne-a obişnuit până acum la ”În gura presei” şi a obţinut locul fruntaş în topul audienţelor. La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, emisiunea În gura presei a fost leader de piaţă în slotul 09:59-10.57, cu un rating mediu de 123.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 18.1%. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 10:15, când 274.000 telespectatori din mediul urban urmăreau emisiunea de pe Antena 1. La nivelul target-ului 15-54 urban, pe locul doi, s-a clasat Kanal D cu un rating mediu de 106.000 telespectatori  şi o cotă de piaţă de 15.6%, urmat de Pro Tv cu un rating mediu de 81.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 11.9%.

Observator 16 a revenit cu cele mai importante subiecte ale zilei şi informaţii transmise de o echipă de profesionişti. La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, Observator 16  a fost leader de piaţă în slotul 16:00-16:58, cu un rating mediu de 185.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 19.2%. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 16:43 când 427.000 telespectatori din mediul urban urmăreau ştirile de pe Antena 1. La nivelul target-ului 15-54 urban pe locul doi s-a clasat Pro Tv cu un rating mediu de 124.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 12.9%, urmat de Acasa Tv cu un rating mediu de 86.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 8.9%.

Acces Direct a abordat în cadrul emisiunii din 21 aprilie subiectul unor femei cunoscute, părăsite de către soţii lor care au hotărât să îşi refacă viaţa alături de altcineva. Echipa a intrat în casa lui Horia Moculescu şi a invitat-o pe Nidia Moculescu în platou pentru a-şi confrunta mama, Maraian Moculescu, şi a discuta despre traumele provocate de certurile din familie.

Tot în ediţia din 21 aprilie a emisiunii Acces Direct, Mioara Roman a vorbit despre primul ei soţ, despre cum l-a cunoscut pe Petre Roman în tinereţe. Şi-a amintit cum a curtat-o Petre timp de 5 ani şi a vorbit despre viaţa alături de fostul ei soţ din momentul în care el s-a implicat în politică.

La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, emisiunea Acces direct  a fost leader de piaţă în slotul 16:59-18.59, cu un rating mediu de 245.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 19.7%. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 18:42, când 907.000 telespectatori din mediul urban urmăreau emisiunea de pe Antena 1. La nivelul target-ului 15-54 urban, pe locul doi, s-a clasat Pro Tv cu un rating mediu de 220.000 telespectatori  şi o cotă de piaţă de 17.7%, urmat de Acasă tv, cu un rating mediu de 88.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 7.1%.

Un show păcătos a adus spre finalul emisiunii o întalnire istorică dintre Oana Zăvoranu şi, pe rând, Michael Jackson şi Lady Gaga, întrupaţi de doi dansatori. La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, emisiunea Un show pacatos  a fost leader de piaţă în slotul 23:45-01.08, cu un rating mediu de 173.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 17.0%. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 24:07, când 408.000 telespectatori din mediul urban urmăreau emisiunea de pe Antena 1. La nivelul target-ului 15-54 urban, pe locul doi, s-a clasat Pro Tv cu un rating mediu de doar 140.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 13.7.%, urmat de Prima Tv cu un rating mediu de 68.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 6.7%.

21 aprilie a fost în fruntea preferinţelor telespectatorilor la capitolul ştiri, informaţii, comentarii şi talk-show-uri pline de divertisment, la Antena 1.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe  target-urile:15-54 urban si all urban
Perioada de raportare:21 aprilie 2010

Bucuresti, 22.04.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.