expoplast Sibiu 2019

Stile italiano pentru Peroni, marca Odyssey

Stil, inspiratie, fantezie. O noua perspectiva. Lumea Peroni.
O lume care, incepand cu luna aprilie a acestui an, va fi comunicata cu pasiune si creativitate de Odyssey .

Agentia a fost aleasa pentru a gestiona activitatile integrate de comunicare pe conturile brandurilor internationale Super-Premium – Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, aflate in portofoliul URSUS Breweries, in urma unui pitch organizat de companie in perioada 25 ianuarie – 18 martie 2008. S-au dat datele problemei: comunicarea celor doua conturi pe termen lung, pornind de la obiectivele si platformele stabilite in Brand Plan si dezvoltarea strategiei anuale de comunicare. Exercitiul a incercat sa identifice o directie si o intelegere strategica comune. Compania a cautat, astfel, un partener care sa inteleaga valentele specifice ale cele doua branduri si care sa le exprime in cea mai creativa tonalitate.

De la data lansarii in Romania, Peroni a fost o prezenta mereu proaspata pe piata, impunand o imagine neconventionala pentru aceasta categorie si o comunicare atipica, indrazneata a eternului spirit italian. Peroni inseamna pasiune si imaginatie, brandul se adreseaza consumatorului care apreciaza deopotriva calitatea produsului si imaginea acestuia. Inseamna o lume in care Odyssey se regaseste si, de aceea, participarea la acest pitch a venit in mod natural, dincolo de provocarea  exercitiului de comunicare.

Castigarea contului aduce agentia in fata unei reale provocari, aceea de a-l valorifica creativ pe cat mai multe niveluri. Aceasta a fost abordarea folosita in timpul pitchului, si, in final, s-a dovedit a fi una castigatoare. A fost un demers al unei echipe complexe, care a reusit sa prezinte clientului o viziune de comunicare integrata.

"A fost unul dintre cele mai complexe pitch-uri, cu o provocare mare pentru anul ce vine si o competitie selecta si puternica. Cu atat mai mare bucuria castigului. Si bineinteles ne bucuram ca de acum incolo vom avea tot timpul printre noi frigidere pline cu Peroni”, spune Ileana Sebe, Strategy and New Business Director Odyssey.

Atuurile Odyssey in cadrul acestei competitii dificile au fost viziunea strategica, insight-urile relevante la nivelul categoriei, si desigur, o echipa specializata, care pune pasiune in tot ceea ce face.

“Avem o ecuatie nu foarte simpla, dar cu siguranta foarte frumoasa – un model de constructie specific ajuns la un moment cu mare greutate strategica si doua branduri internationale Super-Premium cu o propunere de brand distinctiva: Peroni Nastro Azzurro – stilul italian intr-o sticla de bere, brandul care isi propune sa aduca un suflu nou pe piata berilor devenita anosta prin traditionalismul abordarii – si Pilsner Urquell – „berea pilsner de la sursa originala”, berea care a nascut o categorie.

Un element cheie al ecuatiei noastre este un partener strategic in agentie, pe o structura de resurse specializate, dedicate si cu o foarte buna intelegere a specificitatii mixului de comunicare. Am remarcat pozitiv un nivel foarte ridicat al prezentarilor din pitch, propuneri pe structuri specifice, relevante pentru provocarile cuprinse in brief.

Odyssey ne-a demonstrat ca per ansamblu are cea mai buna intelegere strategica si structura de resurse specializate, dublate de multa pasiune si dedicare, pentru a contribui esential la noul stadiu de dezvoltare al Peroni Nastro Azzurro & Pilsner Urquell. Am convingerea ca va fi o colaborare de succes si ca vom continua seria de exemple de best practice la nivel international cu activitati dezvoltate in Romania.”, precizeaza Oana Ailenei, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro & Pilsner Urquell.

Bucuresti, 27.03.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *