free download 78 travel guides written by experts

Stejar la PET Rocks

Next Advertising si Stejar Pilsner tipa cat ii tin ghindele: Strigati „Hei” daca sunteti de-ai mei!. Cu noul spot, Stejar Pilsner continua ofensiva pe teritoriul masculin prin lansarea la PET. Astfel, pentru prima oara, o bere Pilsner se regaseste in aceasta forma. Noua forma de prezentare a berii Stejar Pilsner face posibil ca avantajele acestui tip de ambalaj sa fie disponibile pentru consumatorii de bere din segmentul mainstream. Materialele de calitate superioara din care este alcatuit PET-ul Stejar Pilsner, Polyshield si dop cu strat special protector, mentin mai mult timp prospetimea berii. Ambalajul nou lansat se diferentiaza in segmentul mainstream prin designul deosebit al sticlei cu emboss-ul vizibil in forma de stejar.

“Ca sa citez un creativ in viata, spotul este despre gustul Pilsner care da viata stejarilor din 2008. Daca apar manifestari de distractie si rockareala, adresati-va vanzatorului pentru inca un PET de Stejar Pilsner. Prietenii s-ar putea sa nu stie inca de ce, dar vor afla in curand. Cargo e cu noi, asa ca inchin paharul si va zic: Stejar Rocks pe teritoriul masculin, dupa cum vrea muschiul lui”, a spus Semida Duriga, Copywriter Next Advertising.

Echipa care a lucrat la acest proiect este formata din: Liviu David- Creative Director Next Advertising, Semida Duriga – Copywriter Next Advertising, Adrian Rosu – Art Director Next Advertising, Wanda Podgurschi- Client Service Director Next Advertising, Mara Stoenescu – Account Director Next Advertising, Ana Dinulescu – Account Executive Next Advertising, Sandina Olteanu – Brand Manager Stejar Pilsner si Mihai Barsan- Group Brand Manager URSUS Breweries.

„Stejar Pilsner este o marca mainstream si avea nevoie de un ambalaj la PET care sa raspunda nevoii consumatorilor din acest segment. Cum acestia prefera ambalajele nereturnabile, era firesc sa avem si noi un PET. Mai mult, pentru a creste volumele Stejar Pilsner si in canalul de retail si a consolida evolutia excelenta a acesteia din ultimele luni, trebuia sa extindem oferta existenta pe piata prin introducerea Stejar Pilsner la PET”, a declarat Sandina Olteanu, Brand Manager Stejar Pilsner.

Spotul TV a fost facut in colaborare cu regizorul Jeroen Mol si produs de cei de la Reload Film, DOP: Storm R. si Tuomo Virtanen iar beer stylist a fost Adrian Jendrosz. Coloana sonora a spotului TV este una din piesele de succes a formatiei rock Cargo, Calare pe motoare aparut in 2003 pe albumul Spiritus Sanctus.

Noua campanie TV se desfasoara in perioda noiembrie-decembrie.

Bucuresti, 11.11.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *