Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ștefan Chirițescu își extinde atribuțiile la nivel de grup, preluând funcția de director de strategie al Centrade Group

Ștefan Chirițescu

La mai puțin de doi ani după ce a devenit directorul de strategie al Kubis Interactive, Ștefan Chirițescu își extinde rolul și la nivelul Cheil Centrade South-East Europe, susținând în acest fel 11 piețe în Europa de Sud-Est și clienți în Europa și Statele Unite.

Promovarea lui Ștefan Chirițescu vine în contextul reorganizării departamentului de strategie la nivel de grup, pentru a alinia întreaga echipă regională la noua direcție – comunicarea creativă bazată pe analiza de date și la noile servicii de Marketing Digital, Data-Driven Retail Marketing și Omnichannel Consumer Journey.

Fiind considerat unul dintre cei mai buni strategi din industria românească de publicitate, Ștefan va avea un rol major în transpunerea viziunii grupului în realitate.

Ștefan Chirițescu
Ștefan Chirițescu

„Poziționarea noastră este despre idei care au impact asupra business-ului printr-o înțelegere profundă a comportamentului consumatorilor (on-line & off-line). Singura punte dintre big-data și o poveste de impact este consumatorul, iar rolul lui Ștefan este să unească cele două lumi prin insight-uri relevante brandurilor, comunităților, contextului”, subliniază Radu Florescu, CEO Cheil | Centrade South-East Europe. „Datele reprezintă cheia, iar analiza lor coerentă și completă stă la baza fiecărei campanii de succes”.

Ștefan Chirițescu și-a început cariera în publicitate la Vitrina Felix Media în 2001, în Cluj. După zece ani petrecuți în grupul BBDO în diferite roluri, de la Head of Strategy la Head of Innovation, și-a adăugat experiențele Ogilvy şi Cohn & Jansen JWT. În 2017, Ștefan s-a alăturat agenției Kubis în poziţia de Head of Strategy, rol pe care îl va păstra şi în noua structură a grupului.

„Asumarea unui rol regional reprezintă un moment important, în condițiile în care fiecare piaţă şi fiecare client se află în stadii diferite de maturitate digitală. Aduc cu mine experiența unei agenții puternice de digital, la care se adaugă avantajul competitiv al DIA (Digital Intelligence and Analytics), primul centru de analiză de date şi business intelligence operat de Cheil | Centrade România”, spune Ștefan.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.