free download 78 travel guides written by experts

Steaua a batut la Iasi, PRO TV calificandu-se din nou pe primul loc in preferintele romanilor

Steaua București a câștigat cu scorul de 1-0 meciul împotriva CSMS Iași din Cupa României. Echipa din Ghencea continuă parcursul în Cupa României! Meciul de calificare a fost transmis de PRO TV, fiind urmărit de peste 1,6 milioane de persoane la nivel național pe întreaga perioada de difuzare, iar în minutul de aur de la la 21:19 având în fața televizorului 2,0 milioane de români.

PRO TV a fost lider de audiență pe segmentul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, ratingul mediu fiind de 8.5 puncte de rating în intervalul orar 20:33 – 22:26, iar cota de piaţă de 19.2%. Postul clasat pe locul doi, a înregistrat 5.9 puncte de rating şi 13.3% cotă de piaţă.

În cadrul publicului urban, PRO TV a înregistrat 8.6 puncte de rating și o cotă de piață de 16.3%, următorul post clasat obținând 7.9 puncte de rating și 15% share.

PRO TV s-a clasat și la nivelul publicului național pe primul loc cu 8.7 puncte de rating și 17.2% share, postul de pe locul doi înregistrând 7.6 puncte de rating și 15.1% cotă de piață.

„Dansul” jucãtorilor din Ghencea, mai urmãrit decât emisiunea dansantã difuzatã pe un post competitor

Steaua s-a calificat cu emoții în sferturile de finală ale Cupei României, după ce s-a impus la limită în fața echipei CSMS Iași. Din cauza meciului de la Târgu-Mureș unde mai mulți titulari ai echipei roș-albastre au fost accidentați, antrenorul Costel Gâlcă a fost nevoit să alcătuiască primul 11 din jucătorii mai puțini utilizați în acest sezon. Încrezători în șansa de calificare și mizând pe faptul că echipa Stelei este alcătuită în majoritate din rezerve, jucătorii de la CSMS Iași au pornit foarte siguri în meci. În cele din urmă, Steaua a scăpat de emoții abia în minutul 89, când Nicolae Stanciu a marcat singurul gol al partidei.

Bucuresti, 29.10.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *