Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Startup-ul Fishpointer anunta a doua runda de investitii

Fishpointer deschide a doua runda de investitii

Startup-ul Fishpointer continua sa creasca si anunta deschiderea unei noi runde de investitii in vederea obtinerii unei finantarii de 200.000 EUR. Potentialii investitori isi pot exprima interesul pana la data de 30 septembrie (a.c.). Fishpointer se afla astfel la a doua runda de investitii dupa ce in ianuarie 2017 a primit primi bani de la Razvan Capatina-Grosanu, investitorul care a pariat cu succes pe BitNet.

Fishpointer a fost unul dintre startup-urile selectate in acceleratorul MVP Academy 2016 organizat de Tech Hub Bucuresti, iar in mai 2017 a ajuns in finala Blastoff, o competitie a celor mai bune startup-uri din Europa Centrala si de Est.

Fishpointer deschide a doua runda de investitii

Lansata in urma cu 6 luni, aplicatia Fishpointer este utilizata de 10% dintre pasionatii de pescuit din Romania, iar comunitatea creata este in continua crestere. Fishpointer este o imensa harta interactiva care te ajuta sa-ti imbunatatesti rezultatele la pescuit, oferind informatii despre locurile cele mai bune, momentul potrivit pentru pescuit, tehnici si momeli. Fishpointer a fost lansata in Romania pentru testarea modelului de business, iar urmatorul pas este extinderea in noi geografii. Primele vizate sunt tarile vorbitoare de limba engleza: Statele Unite, Marea Britanie, Australia, Canada si Noua Zeelanda.

75 mld EUR anual pentru pescuit recreativ

Piata internationala de pescuit recreativ careia i se adreseaza Fishpointer este estimata la 75 mld EUR anual. Desi Romania genereaza doar 80 mil EUR din aceasta suma, reprezinta un mediu propice pentru testarea si validarea business-ului. Peste 60% dintre cheltuielile pescarilor se fac in tarile vorbitoare de limba engleza, iar acesta este principalul motiv pentru alegerea acestor teritorii drept tinte de extindere. Fishpointer se pozitioneaza ca o solutie gratuita, perfect scalabila in orice geografie, urmand sa se dezvolte prin parteneriate B2B (Business to Business) cu furnizorii de produse si servicii din industria de pescuit recreativ-sportiv.

Investitia Fishpointer va fi destinata dezvoltarii produsului si pregatirea acestuia pentru extinderea internationala. Informatii suplimentare pentru investitori se pot obtine la adresa office@fishpointer.com.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.