Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

START A PARTY! cu J&B

J&B, brandul numărul 1 mondial de „party whisky”, lansează în România campania “Start a party!”. Conceptul acestei campanii are la bază ideea că o petrecere poate începe oriunde, oricând şi oricum. Nu este nevoie de un cadru anume, ci doar de atitudinea potrivită.

Campania J&B este lansată la nivel global în peste 20 de ţări. În România, aceasta a început prin plasarea unor globuri uriaşe de petrecere în mall-urile din Bucureşti şi continuă cu evenimente inedite, susţinute prin publicitate în presa scrisă, comunicare on-line, prin promoţii în cluburi şi baruri şi prin comunicare la punctele de vânzare, dezvoltate cu ajutorul agenţiei Ogilvy Action România. Globul disco este semnul că a început petrecerea şi reprezintă în acelaşi timp simbolul campaniei “Start a Party”.  “Start a party” este un concept care porneşte de la o atitudine pozitivă. Nu ai nevoie de un motiv sau de o locaţie anume pentru a petrece, ci de optimism, sociabilitate, plăcerea de a trăi şi de a te distra.”.

Cu noua campanie, J&B provoacă fiecare consumator să privească viaţa ca pe o continuă petrecere. Cu spontaneitate. Pentru că în orice situaţie există un potenţial de distracţie. În Europa, campania „Start a Party” i-a surprins deja pe spanioli şi pe portughezi cu primul Hotel Electric, unde petrecerea J&B a cuprins întreaga clădire a hotelului – de la recepţie până la fiecare dormitor. În Turcia, petrecerea a avut loc în Kanyon – un complex elegant de shopping din Istanbul.

Petrecerea poate să înceapă oriunde şi oricând, atât timp cât este făcută în mod responsabil, pentru că secretul constă în păstrarea echilibrului. Noua campanie J&B urmăreşte să responsabilizeze consumatorii, aratându-le că nu au nevoie decât de ei înşişi şi de starea potrivită pentru a se distra.  Mesajul de responsabilitate este de fapt elementul cheie al campaniei, fiind integrat în toate mijloacele de promovare. Într-un mod creativ, acest mesaj de responsabilitate este transmis prin  „Mirrorball man”, care îi sfătuieşte cu umor pe consumatorii de alcool să nu şofeze şi chiar le oferă soluţii pentru a ajunge acasă în siguranţă. 

Încă de la apariţie, J&B a fost Scotch-ul “neconvenţional”, fiind asociat cu petrecerile, cu inovaţia şi cu o atitudine sociabilă. Începând cu Dean Martin şi Rat Pack, cei mai cunoscuţi consumatori de J&B în Vegas, până la vedetele moderne care dansează la evenimentele J&B de pe coastele Ibizei, J&B se află în centrul fiecărei petreceri reuşite.

J&B Rare este whisky-ul Scotch numărul 1 în Europa şi al doilea la nivel mondial, având vânzări de peste 6 milioane de baxuri pe an. Compania Justerini & Brooks datează din 1749, când a fost atestată ca distribuitoare de vinuri rafinate şi de băuturi spirtoase. Whisky-ul J&B Rare Scotch, aşa cum îl consumăm astăzi, a fost realizat în ultimul secol, pentru piaţa americană de după prohibiţie. Gustul său echilibrat şi plăcut vine din îmbinarea perfectă a 42 de tipuri de cereale şi malţ.

Compania Sollers PPD, membră a grupului Photos Photiades Distributors şi cel mai mare distribuitor de băuturi alcoolice din Cipru, reprezintă compania Diageo în România. Diageo este cel mai mare producător mondial de băuturi premium, având un impresionant portofoliu de băuturi alcoolice – spirtoase, vin şi bere – ce cuprinde mărci precum Smirnoff, Guinness, Johnnie Walker, Baileys, J&B, José Cuervo, Captain Morgan şi Tanqueray.

Bucuresti, 9.11.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.