metalshow

Starlink vede viata altfel prin Fereastra Suki

Prin Fereastra Suki, lucrurile se vad altfel. Inclusiv viata. Acesta este mesajul pe care Fereastra Suki si agentia de publicitate Starlink il transmit lumii printr-o altfel de campanie de imagine. Conceptul si in acelasi timp sloganul “Vezi viata altfel” aduce in prim-plan doua spoturi care pot fi vizionate pe principalele canale de televiziune.

 
Spot Cantareata                                                                      Spot Cina

Plecand de la glumita: “Fetele imi bate`n geam, eu n-aud c-am termopan!”, cei doi copywriteri Andrei Gurau si Valentin Lica s-au gandit si s-au razgandit, au inchis si au deschis ferestre pana au ajuns la o concluzie. Si apoi la alta concluzie. In total, doua concluzii: Cina si Cantareata.

Echipa care vede viata altfel prin Fereastra Suki este formata din: Adina Costache – Coordonator Marketing SUKI Group;  Laura Baron- HI-Fi Production si echipa Starlink Media: Razvan Mihai & Bogdan Borascu- strategic planner, Oana Toma, Luiza Binga – Client Service, Mihaela Enache- media planner, Valentin Lica & Andrei Gurau – copywriter, Stefan Voloaca- Creative Director si Roxana Buha-New Business Director.
   

Bucuresti, 6.10.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *