Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Starlink Group debuteaza cu dreptul la Portoroz

Echipa Starlink Group s-a întors acasă cu un Silver Drum de la cel mai prestigios festival de publicitate din Europa Centrală şi de Est, Golden Drum 2007. Premiul a fost câştigat la categoria Print pentru lucrarea Volume – brandul Altipo Windows. Lucrarea aparţine echipei Andrei Gurău, Copywriter – Cătălin Burcea, Senior Art Director.

„Suntem foarte mândri de acest premiu. Starlink se află la prima participare la Golden Drum şi, fără nicio experienţă, am reuşit să fim printre premianţi. Este cu atât mai important cu cât Golden Drum este un festival la care se raportează cele mai creative agenţii din Europa Centrală şi de Est. Pentru noi, de astăzi începe un nou an marcat de acest festival, un an de creativitate şi pregătire planificată pentru ediţia viitoare în care suntem convinşi că vom fi şi mai buni.” a declarat Marcel Străuţ, Managing Partner Starlink Group. “Am spus că de-acum înainte Starlink va puncta la fiecare festival major. Iată că ne-am ţinut de cuvânt! La prima participare la Golden Drum, Starlink a obţinut două nominalizări, dintre care una s-a transformat într-un Silver Drum, într-o categorie în care nu s-a acordat Golden Drum. Eu zic că e foarte bine! Pe mine personal mă bucură foarte tare şi nominalizarea cu spotul Bixtonim pentru Biofarm. Este spotul cu care am câştigat pitch-ul şi pe care clientul l-a folosit într-o campanie de anvergură, ceea ce nu se poate spune despre multe alte lucrări înscrise în concurs!” spune Ştefan Voloacă, Creative Director Starlink Group.

Andrei Gurău, Copywriter, a completat: “Am venit pentru petreceri şi premii. Am plecat mahmuri cu 2 nominalizări şi o statuetă de argint pentru “printu cu termopanu”. Suntem in continuare în regulă!”

Starlink Group a fost nominalizată şi la categoria TV cu spotul Dog Trainer pentru brandul Bixtonim de la Biofarm. Doar 3 agenţii, printre care şi Starlink Group, au fost nominalizate atât la categoria TV cât şi la categoria Print.

La Golden Drum 2007 au fost înscrise agenţii din 39 de ţări cu 3.104 de lucrări, cu 21% mai multe înscrieri decât anul trecut. Golden Drum 2007 este cel mai mare festival de publicitate din Europa Centrală şi de Est şi se desfăşoară în perioada 14‑19 octombrie la Portoroz, în Slovenia. Festivalul se află la cea de-a 14-a ediţie.

Bucuresti, 23.10.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.