3 Trofee pentru campania “Ora de creativitate”
Starcom MediaVest Group este singura agenție românească premiată la IAB MIXX AWARDS EUROPE 2016, cu trei trofee pentru campania „Ora de Creativitate”, din 4 nominalizări.
Campania lansată în 2014 de Starcom MediaVest Group, Samsung România, Fundația Friends for Friends și Digital Star a câștigat Silver pentru “Best use of Digital” și „Best use of Mobile”, la categoria Digital & Mobile și Bronz – categoria Media, pentru „Best use of Brand Content”.
“Premiile obținute la IAB MIXX AWARDS EUROPE 2016 demonstrează, încă o dată, faptul că Samsung este clientul care știe să îmbine cel mai bine cele mai noi tehnologii cu educația și creativitatea.” – Ilinca Nițu, Account Director, Starcom MediaVest Group
Campania a mai fost premiată în 2015, la IAB Mixx Awards (Best Publishing Project) și la Webstock (Utility), iar în 2014 a câștigat trofeul de Bronz la Effie – categoria Durables.
Proiectul educațional alternativ OraDeCreativitate.ro, lansat pentru Samsung România de Starcom MediaVest Group, în colaborare cu Fundația Friends for Friends și Digital Star, este un instrument util pentru profesori, menit să îi ajute în desfășurarea orelor din cadrul săptămânii „Școala Altfel”.
În plus, proiectul contribuie la dezvoltarea creativității elevilor, implicându-i în proiecte variate, inovatoare, pe parcursul anului școlar, pentru a transforma “Săptămâna Altfel” într-o „Săptămână Creativă”.