Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Starcom MediaVest Group lanseaza divizia SMG Performance

Starcom MediaVest

Starcom MediavestStarcom MediaVest Group a lansat, miercuri, divizia de performance marketing, SMG Performance, în cadrul căreia a prezentat și primul SMG Experience Map din România, un consumer journey research pe categoria de smartphone-uri.
SMG Performance înseamnă strategie și implementare pentru campaniile de media digitale orientate către obținerea unor rezultate specifice, având ca obiectiv o acțiune clară, realizată de un consumator în mediul digital.

“După filosofia reţelei Starcom Media Vest, “A Human Experience Company”, SMG Performance promovează elementul uman ca esenţial în succesul unei campanii de performance, folosind tehnologia doar ca instrument în atingerea unui scop, nu ca pe un scop în sine. Există numeroase instrumente sau tehnologii care acumulează, în timp real, date despre comportamentul utilizatorilor. Aceste date devin, însă, valoroase doar prin intermediul insight-urilor pe care analiştii le identifică despre respectivii utilizatori. SMG Experience Map este o sursă valoaroasă de informații despre barierele şi motivaţiile de achiziţie specifice unei categorii de produse, un fundament solid pentru strategia de abordare a consumatorilor, atât din punct de vedere al instrumentelor de media, cât şi a mesajului creativ.” Diana Ionel – Head of Performance, Starcom MediaVest Group

SMG Experience Map reprezintă analiza categoriilor de comportament de cumpărare și traseul acțiunilor unui client de la intenție, căutare de produs, până la achiziție și post-achiziție.

La bază, există o configuraţie de research testată şi validată de reţeaua SMG în mai multe ţări, având ca scop principal echilibrarea eforturilor de comunicare prin: identificarea unor profile de cumpărători/ consumatori în funcţie de comportamentul pe care aceştia îl au în raport cu o anumită categorie, maparea poziţionării brandurilor în categorie, identificarea factorilor care influenţează decizia de cumpărare (criterii, bariere, motivaţii, surse de informare), maparea şi cuantificarea paşilor făcuţi în vederea achiziţiei unui produs sau serviciu, precum şi acţiunile aferente fiecărui pas.

“Lansarea SMG Performance, ca business unit separat, reprezintă un pas firesc, o validare a unei structuri care s-a definit organic. În ultimii doi ani, ne-am dezvoltat o echipă bazată pe un set de competențe care nu se regăsesc în mod tradițional într-o agenție de media, pentru a răspunde nevoilor specifice de performance ale clienților noștri. Am avut norocul ca în această provocare să fim mult mai mult decât un provider de media, am fost un partener, cu implicare maximă în tot ceea ce înseamnă digital marketing pentru un business de e-commerce, am fost evaluați pe obiective de business, am învățat să reacționam agil și versatil într-un mediu în care nu se poate altfel.” Alexandra Iavorschi – Managing Director, Starcom MediaVest Group

Bucuresti, 01.10.2015
By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.