Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Starcom MediaVest a castigat contul de media Pambac

Agenția de media Starcom MediaVest, parte a grupului Leo Burnett, a câștigat contul Pambac SA Bacău, unul dintre cei mai mari producători din industria de panificaţie şi morărit din România, în urma unei licitații desfășurate la sfârșitul lunii iunie, la care au participat și alte agenții de profil din piață.

Starcom MediaVest va oferi întreaga gamă de servicii specifice media, precum dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare offline și online, media planning și media buying.

“Starcom ne-a câștigat prin eficiența și eficacitatea soluțiilor propuse, dar și printr-un mix bine dozat de rigurozitate și flexibilitate cu care a răspuns solicitărilor Pambac, în toată perioada de deliberare a ofertelor. ” a declarat Tatiana Soldeanu, Director Marketing Pambac SA Bacău.

“Ne bucurăm pentru începerea acestui parteneriat cu un jucător important de pe piața locală. Este o dovadă în plus a competitivității și experienței echipei noastre în tot spectrul de servicii media pe care îl oferim.” a adăugat Alexandra Iavorschi, Managing Director Starcom MediaVest.

Echipa dedicată acestui proiect din partea agenției Starcom MediaVest este formată din: Marian Petcu (Account Director), Corneliu Aruxandei (Media Planner) și Silviu Caciur (Digital Planner). Echipa Pambac este alcătuită din: Tatiana Soldeanu (Director Marketing) și Mirela Totu (Brand Manager).

Pe partea de creație și strategie, contul Pambac SA Bacău a fost câștigat de agenția Headvertising.

Leo Burnett & Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks și 2 Parale fac parte din grupul Leo Burnett. Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic și mai premiat grup de comunicare din România – cu un palmares de aproximativ 300 de premii și un număr impresionant de nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil. Portofoliul de clienți al celor 8 companii însumează peste 100 de clienți locali și internaționali pentru care creează povești de succes.

Bucuresti, 13.09.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.