free download 78 travel guides written by experts

Starcom Direct premiata la “Vodafone – Mobile Advertising Campaign of the Year”

Starcom Direct a obtinul locul 2 la concursul anual “Vodafone – Mobile Advertising Campaign of the Year” desfasurat la Vodafone Central Headquarters in Londra pentru campania “Noul Renault Megane”.

Campania de lansare a fost selectata de membri juriului format din reprezentanti ai Vodafone Group si ai agentiei Marvellous Mobile din cele peste 400 de inscrieri, submise prin operatori Vodafone din 10 tari.

“Mecanismul campaniei, criteriile de segmentare a publicului tinta, selectarea canalelor relevante fiecarui segment precum si materialele creative aferente, toate acestea au contribuit cu succes la indeplinirea oiectivelor lansarii noului Renault Megane si au fost apreciate pe masura de membri juriului”, a explicat Raul Man –Director la Starcom Direct.

Desfasurata in luna aprilie 2009, campania realizata de Starcom Direct pentru noul Renault Megane a avut 2 componente. Prima a constat intr-o promotie realizata la nivel national, care a presupus vizita in showroom si interactiunea cu Noul Megane. Cea de-a doua componenta a urmarit atragerea uui trafic relevant pe site-ul AgentM09.ro, care oferea o experienta virtuala plina de adrenalina in compania noului model Renault Megane Coupe.

„Aceasta campanie este un produs “classic” al Starcom Direct. Ne-am obisnuit de ceva vreme clientii cu excelenta creativa si executionala in marketing direct si cu mecanisme si concepte prin care livram rezultate peste asteptari. Iar faptul ca premiul este obtinut la un concurs de mobile advertising ne confirma inca o data faptul ca intelegem si articulam cele mai noi instrumente. Vreau sa multumesc intregii echipe Starcom Direct, echipei Renault si colegilor de la Vodafone”, mai spune Raul Man.

„Renault cauta calitatea in tot ceea ce face. In comunicare este esential sa tinem pasul cu inovatia tehnologica si tendintele de consum ale clientilor nostri. Sunt extrem de incantata ca Starcom Direct a stiut sa raspunda la cel mai inalt nivel cererilor noastre.”, a declarat Elena Buhus, Sef Dep. Marketing Relational Renault.

Campania “Noul Renault Megane” a cuprins un mix complex de canale si instrumente: mobile, bill insert, online, e-mail, direct mail, advergaming. Echipa implicata in acest proiect este formata din Ruxandra Dragomirescu – Resp. Mkt. Relationnel, Ioana Stirbu – Responsabil Internet din partea Renault si Ilinca Balas-Ionescu – Account Manager, Cezar Paraschiv – Account Executive si Mircea Gheorghe – Digital Director din partea Starcom.

Starcom Direct este o divizie din Starcom MediaVest Group specializata in strategie de comunicare directa si isi propune sa raspunda in primul rand clientilor care au nevoie de consiliere si servicii strategice in abordarea acestui canal de comunicare.

Bucuresti, 29.06.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *