Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Stabilitatea serviciilor GTS Telecom

a fost de 99.85% pentru întregul an 2006

·    Nivelul mediu de continuitate al serviciilor de comunicaţii GTS Telecom pentru întreg anul 2006 a fost de 99,85%;
·    Numărul mediu total de minute de discontinuitate, sau de nefuncţionare a serviciilor, a fost pentru întregul an în medie de 788 de minute.

GTS Telecom, liderul de calitate în furnizarea serviciilor de telecomunicaţii din România, anunţă că la nivelul întregului an 2006 stabilitatea medie a tuturor serviciilor de telecomunicaţii furnizate clienţilor săi a fost de 99,85%.

Primul parametru prin care se defineşte calitatea unui serviciu de telecomunicaţii este stabilitatea, adică continuitatea funcţionării serviciului la parametrii tehnici definiţi. Conform normelor în vigoare, stabilitatea unui serviciu de comunicaţii furnizat într-un interval de timp se determină ca raport procentual între timpul total de funcţionare a serviciului la parametrii definiţi, măsurat în minute la interfaţa de conectare a clientului şi durata totală a intervalului considerat.

Conform Deciziei 138-2002 a Autorităţii Naţionale de Reglementare în Comunicaţii şi Tehnologia Informaţiei (ANRCTI), stabilitatea unui serviciu de comunicaţii este parametru contractual şi trebuie garantat şi raportat periodic.
Stabilitatea serviciilor de comunicaţii furnizate de GTS Telecom tuturor clienţilor în anul 2006 a atins valoarea de 99,85%. În valori absolute, timpul total cumulat de ne-funcţionare a serviciilor GTS Telecom, măsurat la interfaţa de conectare a clienţilor, a fost de 778 minute.

“Stabilitatea serviciului este parametru contractual, garantat pentru orice soluţie de telecomunicaţii GTS Telecom. Este cel mai important factor de diferenţiere al ofertei nostre pe piaţa locală.” a declarat dl. Dan Mihăescu, Coutry Manager GTS Telecom. “La începutul fiecărei luni calendaristice raportăm pentru fiecare serviciu separat nivelul de stabilitate din luna anterioară, iar în cazul nerespectării parametrilor contractuali, plătim penalităţi clienţilor.” a mai spus domnia sa.

Bucuresti, 30.1.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.