Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sprijina.ro deschide platforma de fundraising Sprijina Destine, dedicata proiectelor sociale

Sprijina

SprijinaSprijina.ro, cea mai nouă platformă de crowdfunding și fundraising din România, a lansat Sprijina Destine, prima platformă de donații online destinată în exclusivitate cauzelor sociale și umanitare din țara noastră și românilor din Diaspora. Cauzele vor fi active până la 365 de zile, iar platforma nu va percepe nicio taxă pentru găzduire sau promovare.

Platforma Sprijina Destine este destinată celor care doresc să obțină finanțare pentru nevoi personale sau pentru alte cauze, de ordin medical sau social. Pentru a veni în ajutorul persoanelor care caută finanțare prin fundraising, cauzele înscrise pe Sprijina Destine vor fi scutite de plata comisionului către platformă. Mai mult, cauzele vor putea fi păstrate active pentru un an întreg, inițiatorii lor având la dispoziție până la 365 de zile pentru a obține fondurile de care au nevoie.

”În cele 3 luni de la lansarea Sprijina.ro am observat o deschidere deosebită a românilor către cauzele sociale. Prin urmare, am decis să le oferim atât persoanelor care au nevoie de ajutor, cât și celor care sunt dispuși să-l ofere, o platformă dedicată, pe care să fie înscrise doar cauzele de acest tip”, a afirmat Remus Pakei, Project Manager Sprijina.ro.

Acesta a mai ținut să menționeze că, deși cauzele de pe Sprijina Destine vor fi diferite de cele înscrise pe Sprijina.ro, elementele cheie pentru obținerea fondurilor sunt aceleași.

Astfel, susține Remus Pakei, cel mai important aspect al unuie cauze care caută finanțare rămâne povestea din spatele campaniei de fundraising, care trebuie să fie prezentată în mod detaliat, clar și convingător. Este recomandată personalizarea cauzei prin imagini și clipuri video pentru a crește impactul asupra susținătorilor, care văd pe cine pot ajuta.

De asemenea, inițiatorii cauzelor trebuie să fie complet transparenți în ceea ce privește modul de utilizare a fondurilor primite, indiferent dacă fondurile vor fi folosite în scop personal sau pentru un alt beneficiar. În plus, suma targetată trebuie stabilită în mod realist, setarea unei sume prea mari putând descuraja susținătorii.

La fel de importantă este și construirea unei comunități in jurul proiectului, prin promovarea acestuia, atât prin uneltele puse la dispoziție de platformă, cât și pe cont propriu, în mediile online și offline. Nu în ultimul rând, comunicarea constantă cu susținătorii și implicarea totală a inițiatorului cauzei sunt esențiale pentru obținerea finanțării.

”Știm că o campanie de strângere de fonduri poate fi dificilă datorită faptului că îți expui problemele in mod public. Vrem să contribuim cât mai mult la reușitele celor care apelează la noi, așa că, pe lângă comisionul de 0% și perioada de valabilitate foarte mare a campaniilor, oferim și asistență gratuită, pe toată durata campaniei și sfaturi practice, regăsite în platformă”, a mai declarat Remus Pakei.
Pentru început, sunt disponibile doar donațiile în lei, sumele în orice altă monedă urmând a fi convertite, automat, în lei. Donatorii pot plăti cu cardul, suma maximă per donație fiind de 15.000 de euro, sau prin virament bancar, unde nu există limită superioară.

Bucuresti, 16.11.2015
By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.