Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Spotlight creeaza brandul “Farmacia Richter”

Castigatoare a pitch-ului organizat de Gedeon Richter in luna februarie, Spotlight este mandra sa va prezinte noul brand “Farmacia Richter”, al 3-lea lant de farmacii din piata. Dupa aproape 7 luni de munca la constructia marcii si a identitatii de retail, farmacistii Richter sunt pregatiti sa-si primeasca clientii.

“Ne-am uitat in jur si am vazut ca in farmacii ne plimbam cu cosul de cumparaturi ca intr-un supermarket, ca recomandarile farmacistilor se reduc deseori la a ne intreba daca avem sau nu card de la ei sau ca sectorul beauty ocupa mai mult de jumatate din spatiul de expunere. Si totusi, ce este un farmacist? Oare s-a transformat intr-un simplu vanzator de produse cosmetice, cu targeturi si bonificatii in functie de vanzari? Deschiderea pe care am avut-o din partea clientului si faptul ca am fost sustinuti in a ne face treaba “ca la carte” au avut ca rezultat un proces amplu de branding: audit intern si strategie de comunicare interna, strategie de pozitionare si identitate de retail” declara Daniela Tulpan – Account Manager, Spotlight.

Pozitionarea noului brand are ca punct central famacistul, restabilindu-i importanta si puterea profesiei. Spatiul in care profeseaza este unul primitor, in care expertiza si empatia sunt valorile care transpar.

“Alegerea unei  imagini si a unei identitatii de retail pentru “Farmacia Richter” a fost un proces dificil, dar fiecare realizare din ultimele 7 luni, ne-a convins ca am făcut alegerea potrivita”, a afirmat Borka-Balás Attila, Director General – Gedeon Richter Farmacia.

Echipa Spotlight care a lucrat la dezvoltarea si implementarea acestui proiect este: Sandra Bardan – Art Director, Ion Barbu – Creative Director, Daniela Tulpan – Account Manager si Andreea Lupu – Brand Consultant. 

Din partea clientului am avut placerea de a lucra cu Gabriela Brezoi – Marketing Manager si Borka-Balás Attila – Director General.

Gedeon Richter Farmacia SA vine sa completeze activitatea grupului Gedeon Richter cu un segment important pe piata farmaceutica, cel de retail. Grupul Gedeon Richter reuseste astfel  sa desfasoare o activitate completa: dezvoltare si productie de medicamente, retail si distributie. Compania a avut un ritm de crestere extrem de rapid, intr-un interval de 2 ani ajungand la 160 de farmacii si 520 de angajati.

Spotlight este o agentie de publicitate full-service, infiintata in 1999. Printre clientii agentiei se numara: Jidvei, Elmiplant, Fares, IFB Finwest, JW Marriott, Kolo, UPC, Fonomat, Administratia Nationala Apele Romane. Spotlight este membra UAPR, IAA si a retelei globale ICOM.

Bucuresti, 25.11.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.