Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Spotlight Advertising premiata la EFFIE 2006

Spotlight Advertising a castigat primul sau EFFIE cu campania Algocalmin – Te doare romaneste iti trece romaneste. In cadrul Galei EFFIE ce a avut loc in data de 25 martie la Marriott campania Algocalmin a fost singura nominalizata dintre cele 5 campanii inscrise in categoria Others (pharmaceuticals) si premiata cu Bronze EFFIE.

Premiul apartine in aceeasi masura clientului, companiei Sicomed, care a dat unda verde unei campanii ce a starnit controverse in 2005 pentru ca a spart canonul strategiilor de comunicare in domeniul medicamentelor.

“Ne-am luptat pentru ideea de a personifica celebrul Algocalmin diferentiindu-ne de strategiile de comunicare ale medicamentelor concurente si am dovedit, si prin acest Effie, ca strategia care a avut, in timpul derularii campaniei, parte de controverse a meritat efortul nostru si increderea clientului.” spune Victor Savu, Client Service Director si Managing Partner Spotlight Advertising
“Este prima noastra participare la Effie si premiul obtinut de Spotlight nu reprezinta altceva decat o recunoastere a meritelor unei echipe extraordinare pentru o campanie care si-a demonstrat eficienta nu numai prin componenta de creatie, ci prin toate etapele sale de la strategie, strategie media, creatie, implementare si pana la evaluare.” adauga Alina Musat, director general
Campania Algocalmin. Te doare romaneste iti trece romaneste a fost inscrisa in festivalul Effie 2006 in categoria Others si a fost singura nominalizata si premiata cu un Bronz Effie. Campania premiata este prima iesire la rampa a brandului Algocalmin in peste 40 de ani de prezenta pe piata romaneasca.

„Cred ca un premiu care recompenseaza eficienta unei campanii publicitare este   foarte important  pentru orice departament de creatie. Vechea disputa creatie versus eficienta porneste de fapt de la o foarte falsa problema. In publicitate trebuie sa fi creativ-inventiv pentru a avea campanii eficiente, altfel nu vad cum,este un lucru de bun simt; iar un Effie (oricit de mic) confirma in fond o idee buna” declara Bogdan Plesa, Creative Director Spotlight

Premiul revine echipei Sicomed alcatuita din:

Dorina Serban – OTC Product  Manager
Robertina Cosac – Marketing Manager

si echipei Spotlight:
Alina Musat – Director general
Andreea Lupu – Strategic Planner
Bogdan Plesa, Creative Director, 
Bogdan Diaconu, Art Director
Daniela Tulpan – Account Executive
Gabriela Cioloca – Media Planner
Teodor Cucu –  Account Manager
Victor Savu – Client Service Director

Bucuresti, 3.04.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.