free download 78 travel guides written by experts

SPM Indoor Division introduce pe piata

un nou concept de suport publicitar indoor

Agentia de indoor advertising SPM Indoor Division lanseaza astazi, in cadrul unei petreceri, un nou produs: Digital Frame.

SPM Indoor Division este o companie cu capital 100% romanesc care a luat fiinta in noiembrie 2007 si functioneaza ca operator de indoor advertising in centre comerciale de tip mall, hypermarketuri si cinematografe din toata tara. Prin intermediul petrecerii din aceasta seara, SPM Indoor Division anunta in mod oficial aparitia noii companii condusa de Razvan Constantinescu si lanseaza in premiera pe piata romaneasca un produs inovativ in domeniul indoor advertising.

„SPM Indoor Division este o echipa care face totul cu pasiune. Iar munca bine facuta trebuie sarbatorita ca atare. De aceea am ales sa ne lansam printr-o petrecere in cadrul careia vom lansa un nou suport digital – Digital Frame: un produs in premiera pe piata romaneasca, ce aduce o multime de beneficii extrem de atractive pentru client. Ne propunem ca in 2008 sa avem o cifra de afaceri de 1.3 milioane Euro si sa devenim reprezentativi in piata de media ca solutia indoor ideala. In prezent lucram cu o retea de 18 centre comerciale de tip mall, precum si o retea extinsa de hipermarketuri din Bucuresti si alte 12 orase din tara”, a declarat Razvan Constantinescu, Director General SPM Indoor Division.

Acest Digital Frame inglobeaza tehnologia LCD, avand multiple avantaje comparativ cu suporturile clasice existente pana in acest moment: rezolutie adaptata mediului indoor, amplasarea in zonele cu trafic intens –  intrari, vecinatatea scarilor rulante, food-court – costuri de productie si decorare inexistente. Caracteristicile sale sunt: rezolutie de 1366 x 768 pixeli, display de 40” TFT-LCD; dimensiuni: 0.60 x 1.00 metri, cu o suprafata de vizualizare de 0.50 x 0.85 metri si format widescreen de 9:16.

Lansarea se va face in prezenta invitatilor: clienti actuali, potentiali clienti, parteneri si mass media de specialitate, in cadrul unei petreceri create in jurul unui concept. SPM Indoor Division intelege ca in advertising potentialul viselor este important pentru cucerirea publicului. De aceea conceptul petrecerii pregatite in aceasta seara porneste de la premisa ca SPM Indoor Division detine mijloacele de a-l ajuta pe consumator sa viseze.

„Petrecerea noastra transpune ideea filmului Science of Sleep. Vrem sa comunicam, asemenea filmului, ca uneori e bine sa inchizi ochii si sa-ti deschizi inima ca sa-ti indeplinesti visele” explica Razvan Constantinescu. Invitatii echipei SPM Indoor Division vor avea parte, in aceasta seara, de mai multe surprize placute intr-o locatie aleasa special: Lounge PAT.

SPM Indoor Division este o agentie specializata in indoor advertising ce opereaza in centre comerciale de tip mall, hypermarketuri si cinematografe. Agentia ofera consultanta in alegerea celor mai bune locatii, inchiriere & decorare/neutralizare suporturi, productie publicitara, monitorizare. In portofoliul de locatii SPM Indoor se gasesc:
–    centre comerciale de tip mall:
o    Bucuresti – Bucuresti Mall, Plaza Romania, City Mall, Unirea Shopping Center
o    Iasi – Moldova Mall, Iulius Mall
o    Timisoara – Iulius Mall
o    Constanta – Tomis Mall
o    Cluj – Iulius Mall, Central Shopping Center
o    Pitesti – Euromall
o    Ramnicu Valcea – River Plaza Mall
o    Brasov – Macromall
o    Sibiu – Promenada Mall
o    Tg. Mures – Mures Mall
o    Oradea – Lotus Market
o    Braila – Promenada Mall
o    Suceava – Suceava Shopping City
–    Reteaua Carrefour
o    Bucuresti Militari, Bucuresti Colentina
o    Brasov
o    Ploiesti
o    Constanta
o    Iasi
o    Cluj
–    Reteaua Bricostore
o    Bucuresti –  Militari, Baneasa, Orhideea, Pantelimon
o    Brasov
o    Ploiesti
–    Cinematografe
o    Bucuresti – Hollywood Multiplex, CinemaPRO
o    Oradea – Hollywood Multiplex

Mai multe informatii se gasesc la www.spmindoor.ro

Bucuresti, 17.04.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *