Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Specialisti din Norvegia si Romania masoara succesul campaniilor de mobile marketing la Digi Cafe

editia a VI-a

Experti de la More Mobile Relations (Norvegia), Voxline, Syscom Digital si Netopia System dezbat joi, 29 octombrie, in club Pat, incepand cu ora 18.30, la Digi Cafe, tendintele mobile 2.0 in marketing si instrumentele de masurare a campaniilor de publicitate desfasurate pe telefonul mobil.

“In plina criza a industriei media, comunicarea digitala si, in special, mobile marketing-ul fac parte din putinele domenii cu crestere in 2009. Audienta foarte mare a acestui mediu, datorita penetrarii de peste 100% a telefoniei mobile in Romania, adoptia rapida a internetului mobil de mare viteza (58% crestere de la inceputul anului, 2,4 milioane conexiuni broadband la puncte mobile masurate de ANCOM la 30 iunie), evolutia telefoanelor care permit functii avansate asemanatoare PC-ului si elementele specifice telefonului mobil (personal si tot timpul la indemana) sunt factorii care vor sustine cresterea mobile marketing in Romania, cat si global, in urmatorii ani.” considera Dan Virtopeanu, general manager Voxline Communication.

“Daca in prezent se estimeaza ca aproximativ 15% din posesori fac browsing pe Internet de pe telefonul mobil, mai mult de 60% dintre ei primesc mesaje publicitare sau informative si in medie cel putin 30% dintre acestia, cel putin o data pe luna, interactioneaza cu expeditorul sau intreprind o actiune ca urmare a receptarii mesajului. Specialistii internationali apreciaza ca in urmatorii 10 ani, activitatile de mobile marketing isi vor dubla si chiar tripla volumul, pe anumite piete. Asa cum evolueaza lucrurile si in Romania, un astfel de trend devine previzibil.” spune Maia Novolan, director general Syscom Digital.

“Mobile Marketing – o formula de apropiere si comunicare ce a intrat in main stream fiind adoptata de din ce in ce mai multi comercianti. Absolut normal avand in vedere modul direct si extrem de personal in care se realizeaza. Vorbim de un domeniu in care inovatia lucreaza in sincron cu creativitatea cu rezultate extrem de interesante. Prin web2sms.ro este exact ceea ce facem dar nu ne vom opri aici.” spune Antonio Eram, fondator si CEO Netopia System

La intalnirea de joi, 29 octombrie, vor participa la dezbatere: Maia Novolan, director general Syscom Digital; Dan Virtopeanu, general manager Voxline Communication; Antonio Eram, fondator si CEO Netopia System; si Anders Borde, marketing director More Mobile Relations (Norvegia) care va intra prin Skype. Printre subiectele de discutie se vor numara: rolul Internetului mobil in mixul de marketing, eficienta publicitatii pe telefonul mobil si tipurile de campanii care pot fi declinate cel mai bine pe mobil.

Cei care doresc sa participe la cea de-a sasea editie Digi Cafe se pot inscrie pe DigiCafe.ro, unde pot afla, in plus, detalii despre invitati si programul intalnirii.

Bucuresti, 21.10.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.