Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Speakeri internationali si teme de actualitate

MarkDay aduce speakeri internaţionali în 25 aprilie la Hotel Golden Tulip Ana Dome.

Conferința dedicată specialiştilor de marketing şi comunicare se deosebeşte de evenimentele existente atât prin structura aparte, cât mai ales prin invitaţii ediţiei. Speakerii vor aborda subiecte de actualitate care vor fi transpuse ulterior în workshop-uri şi debate-uri. Astfel, exerciţiile şi dezbaterile vor implica direct publicul şi îl vor menţine în permanenţă activ. Conferinţa va găzdui în jur de 150 de invitaţi, va cuprinde prezentări, debateuri si 7 workshop-uri tematice.

Printre speakerii confirmați sunt oameni din agenții de publicitate, oameni cu background de media, marketeri în companii, antreprenori, freelanceri, Mircea Criveanu – orasulm.eu, Ionuț Oprea – Standout, Raluca Mihalachioiu – The Public Advisors, Oana Ioja – Ogilvy, Iulian Comănescu – comanescu.ro, Lorand Balint Boti – Platypus Group, Adrian Ilovan – Netlogiq. Speakerii surpriză pentru debate vor fi anuntați în curând.

Temele acoperite în acestă ediție: mobile campaigns, engagement 2.0, gamification, building relationships, maximizare rezultate în online, psihologie marketeri, client service creativ, innovation marketing.

Nick Sohnemann a lucrat 2 ani în departamentul de inovație al agenției de media OMD pentru clienți precum Vodafone, McDonalds, Daimler, Beiersdorf. În ultimii 4 ani a fost trend researcher și Global Innovation Advisor la TrendONE, unde activitatea lui era de a ghida clienții în a aplica trendurile în mod inovativ pentru businessurile lor. Din ianuarie 2013 și-a deschis propria firma de consultanță în inovație – INNOSPARK. Acesta va susține o prezentare cu tema Marketing Innovation – Do it right!, în care va familiariza publicul cu trendurile de marketing relevante din mai multe piețe, cu tips and trickuri de implementare a inovației. În cadrul workshopului participanții vor fi împărțiți în grupe și vor dezvolta împreună idei de marketing în funcție de anumite trenduri și le vor evalua împreună.

Iulian Pădurariu coordonează din 2008, de la Viena, activitatea la Trout&Partners, firma de consultanta, pentru Europa Centrală şi de Est. Experienţa sa anterioară adună poziţii de director la companii româneşti de renume precum Policolor, Murfatlar sau TVR. Printre realizările sale se numară 11 premii Effie, lansarea şi dezvoltarea unor importante agenţii de publicitate, precum şi lansarea şi poziţionarea unor branduri româneşti cunoscute. La Marks (Marketing Simplificat), Iulian Pădurariu activeaza în calitate de Consultant de marketing asociat.

Subiectul pe marginea căruia Iulian Pădurariu va susţine prezentarea din cadrul conferinţei MarkDay, poartă titlul Engagement 2.0 – Gamification. Acesta prezintă metode simple și care favorizează crearea unei relaţii durabile win-win, extinderea bazei de date a clienţilor, creşterea forţei de vânzare şi depăşirea concurenţei într-un mod inteligent. Marks foloseşte "gamification" pentru clienţii lor din Germania, Austria sau chiar Rusia pentru creşterea loializării şi implicării clienţilor. Tehnica în sine este încă la început de drum, dar doreşte să stârnească interesul participanţilor.

Cristian Ezri – Business development CEE în cadrul Beilink Business Foreign Affairs, vine cu un background multicultural și cu expertiză în energie verde. Scopul workshopului ținut de el, Networking, a life attitude!, e să ajute oamenii să facă networking care sa le aduca rezultate pe termen lung. Orice conferință are în program pauze dedicate networkingului, pentru a cunoaște noi posibili parteneri, ori pentru a dezvolta relații existente. Cu toate acestea nu se organizează traininguri pentru a învăța cum să te prezinți și cum să relaționezi cu ceilalți. Acest workshop se va adresa tuturor celor prezenți, atât începători cât și avansați, și va avea loc înainte de seară de cocktail, pentru a-i asigura pe participanți ca teoria și exercițile îi vor ajuta cu fiecare ocazie ivita pentru networking.

Programul complet îl găsiți pe siteul evenimentului markday.ro, mai multe detalii despre speakeri găsiți pe blogul acestuia markday.ro/blog/ și ultimele noutăți le aflați pe pagina de facebook dedicată facebook.com/markdayromania.

Ofertă! Pentru cei ce vor să participe la 2 conferințe, MarkDay și la TeCOMM, confeirnța de comerț electronic din octombrie, există un pachet special de 109 euro. Detalii aflați dând un mail la office@liberoevents.ro.

Bucuresti, 10.04.2013

{mosloadposition user9}

By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.