Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SomProduct a avut vânzări de mobilă și decorațiuni online cu 60% mai mari în aprilie față de 2019. O zi de prețuri greșite pentru 12 produse s-a tradus în vânzări de peste 100.000 EUR

Sergiu Cadar, CEO SomProduct
  • Valoarea medie a unei comenzi a fost de aproximativ 1000 lei, dublu față de comanda medie pe piața de mobilă online din România
  • Plățile cu cardul online au crescut cu peste 300%
  • Față de aprilie 2019, SomProduct a avut venituri în creștere cu 60% față de în aprilie anul curent
  • Vânzările de decorațiuni și accesorii pentru casă, dar și saltele, paturi și canapele au înregistrat cele mai mari creșteri față de 2019
  • SomProduct a lansat o campanie de reduceri de până la 90% pentru a încuraja comerțul online – campania care durează până pe 31 mai 2020

SomProduct a înregistrat o creștere de 60% a vânzărilor de mobilă și accesorii în luna aprilie 2020, comparativ cu aprilie 2019. Vârful vânzărilor din luna aprilie a acestui an a fost înregistrat în a doua parte a lunii aprilie.

În această perioadă, cele mai vândute articole au fost saltelele, paturile, canapelele, seturile de mese și scaune, dar și categoria de accesorii pentru bucătărie, baie sau dormitor a înregistrat o creștere semnificativă. Valoarea medie a comenzii a fost de 1000 lei (dublu față de media categoriei de mobilă online conform cifrelor GPeC și ARMO pentru piața de e-commerce din România).

Impulsionarea categoriei de e-commerce home & deco prin reduceri de până la 90%

„Odată cu închiderea magazinelor fizice, o bună parte dintre clienții fideli ai brandului SomProduct au migrat către magazinul online, dar am avut surpriza plăcută să descoperim și un număr semnificativ de clienți noi, unii dintre ei fiind cei care ne cunoșteau din magazinele noastre fizice. Ca urmare, am decis că acesta este un bun moment pentru a contribui la creșterea pieței de e-commerce din România și am venit în întâmpinarea publicului cu o campanie de reduceri Super SALE de până la 90%. Categoriile pentru care au fost pregătite cele mai mari reduceri sunt scaunele de birou, decorațiunile, accesoriile pentru baie, dormitor și bucătărie, dar și paturile, mobilierul pentru copii și saltelele.” – a declarat Sergiu Cadar, CEO SomProduct.

Sergiu Cadar, CEO SomProduct
Sergiu Cadar, CEO SomProduct

Comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019, vânzările SomProduct au crescut cu aproximativ 60%, iar categoriile pe care s-au înregistrat cele mai mari creșteri au fost decorațiunile, canapelele, saltelele și paturile.

„Estimările specialiștilor în retail și e-commerce spun că piața de home & deco va crește în acest an. Dat fiind că publicul va petrece mai mult timp la domiciliu, apetența acestuia pentru redecorare și pentru înlocuirea unor piese de mobilier va fi în creștere. În plus, categoria de e-commerce home & deco se află la început, fiind una dintre verticalele cu potențial, dar având o rată de sub 10% din totalul pieței de e-commerce conform cifrelor raportate de GPeC și ARMO. Ca urmare, probabil că magazinele online de mobilă și decorațiuni cunosc și vor cunoaște în acest moment o reală oportunitate de a crea noi obiceiuri în rândul publicului. Publicul ar putea acum învăța că online poate dispune de o varietate mult mai mare de piese de mobilă sau decorațiuni, de o paletă mult mai largă de dimensiuni, modele, culori sau materiale’’ continuă Sergiu Cadar.

Prin urmare, din totalul achizițiilor realizate pe SomProduct.ro în luna aprilie, peste 30% au fost făcute de clienți noi pentru magazinul online. Aceștia fac parte dintr-o categorie de public care, până acum, obișnuia să efectueze achiziții în magazinele fizice ale SomProduct sau ale altor branduri din mall-uri sau magazine fizice. Acest lucru denotă faptul că până la finele anului în curs o mare parte dintre tranzacțiile din zona de mobilă și decorațiuni online vor migra către mediul digital, comportamentul consumatorului român fiind schimbat după această pandemie: numărul tranzacțiilor achitate cu cardul fiind triplat.

Prețurile greșite din weekendul 10-11 Mai au adus vânzări de peste 100.000 EUR. Comenzile vor fi onorate de către SomProduct

O eroare tehnică în weekend la lansarea campaniei de Super SALE cu reduceri de până la 90% a dus la erori în ceea ce privește prețurile a 12 produse din oferta SomProduct. În consecință, în magazinul online SomProduct au fost plasate comenzi pentru seturi de mese și scaune la 10 lei, fotoliu de masaj sau pat la același preț. În total, vestea s-a răspândit repede și au fost plasate peste 140 de comenzi sau în valoare de peste 100.000 EUR.

Pentru a încuraja clienții care descoperă acum e-commerce-ul și pentru a contribui la creșterea acestei piețe, SomProduct a decis să își asume greșeala și va onora toate comenzile, în limita unei unități din fiecare produs.

Despre SomProduct
Povestea SomProduct începe în 1995 cu deschiderea fabricii de saltele manufacturate de la Baia Mare. În anul 2008, din dorința de a îmbunătăți serviciile firmei și a se apropia de client, SomProduct a intrat în mediul digital prin lansarea magazinului online. Magazinul online SomProduct.ro a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 10 milioane de EUR, principalele categorii de produse vândute fiind canapelele, mobila de living și dormitor, saltelele și decorațiunile.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.