Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SolvIT Networks anunta lansarea

ServiceDesk Plus ITIL-Ready de la AdventNet

SolvIT Networks, unic reprezentant AdventNet in Romania, anunta lansarea solutiei AdventNet ITIL-Ready ServiceDesk.

AdventNet este o companie globala de software, care ofera un portofoliu larg de solutii extrem de fiabile si foarte apreciate, cu un design atragator si interfata web.
Una dintre companiile importante in furnizarea de solutii enterprise IT management, AdventNet anunta lansarea pe piata a ServiceDesk Plus 7, un produs software care permite organizatiilor sa-si imbunatateasca functiile IT Help Desk. ServiceDesk Plus 7 este disponibil in trei variante – Standard, Professional si Enterprise Editions. Editia ServiceDesk Plus Enterprise este in conformitate cu ITIL – o colectie de bune practici in Managementul Serviciilor IT si care se impune ca un standard international in aceasta arie.

IT Infrastructure Library (ITIL) contine o descriere amanuntita a proceselor implicate in managementul Infrastructurii IT. ITIL este relevant pentru oricine este implicat in furnizarea sau in asigurarea suportului serviciilor IT. Fie sunteti implicat in managementul de zi cu zi al serviciilor IT, fie sunteti sunteti implicat in stabilirea si personalizarea acestor procese, ITIL va poate ajuta sa aplicati o colectie de bune practici ("best practices") pentru serviciile de IT furnizate sau pentru asigurarea suportului acestor servicii.

ServiceDesk Plus este o solutie web-based, help desk si asset management, care o ofera un pachet integrat incluzand Request Management, Asset Traking, Purchasing si Contract Management, Self-service Portal si Knowledge Base. Noua editie enterprise acopera modulele ITIL pentru Service Support incluzand si Incident Management, Problem Management, Change Management si CMDB. Plus furnizeaza o solutie completa IT help desk pentru o productivitate sporita.

"Am analizat un numar mare de solutii si multi dintre tehnicienii nostri, printre care ma numar si eu, au experienta cu solutii help desk renumite. Astfel am decis sa cautam o solutie care sa le cuprinda pe toate. am evaluat ServiceDesk Plus am realizat plusul de valoare pe care il puteam obtine prin aducerea acestor module diferite sub aceeasi umbrela. Usurinta cu care putem customiza acest produs este uimitoare. Suntem satisfacuti de ceea ce am obtinut cu acest produs", a afirmat Justin Balog, IT Director, Security National Service Corporation.

"Implementarea ITIL poate fi o sarcina dificila, chiar descurajanta, motiv pentru care am creat ServiceDesk Plus, solutia software care sa asiste companiile care au implementat sau doresc sa implementeze ITIL," a spus Girish Mathbootham, Director – Product Development la AdventNet. "Aici nu exista module multiple si nici timpi indelungati pentru implementare si in definitiv nici preturi exorbitante. ServiceDesk Plus face totul mai usor si mai bine," a adaugat el.

Cea mai noua versiune de ServiceDesk Plus cu multi-language support poate fi downloadat direct de pe siteul: //www.servicedeskplus.com. ServiceDesk Plus ofera o perioada de evaluare de 30 zile pentru toate cele 3 editii. Exista deasemenea si posibiliatea unui demo on-line //demo.servicedeskplus.com/, iar o varianta permanent gratuita este de asemenea valabila, in versiunile Standard si Professional, pentru afacerile mici.

Bucuresti, 22.11.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.